Čaká nás redizajn pobočiek aj expanzia
Ako sa sieti Solodoor momentálne darí na Slovensku?
Musím povedať že dobre. Tento rok sme otvorili predajňu v Žiline, ktorá sa stala už celkovo piatou predajňou franšízového konceptu Solodoor na Slovensku. Predajňa v Žiline sa stala prvou, ktorá vznikla podľa nového architektonického riešenia, ktoré postupne budeme rozširovať aj na ostatné predajne. Novým architektonickým riešením sme vniesli do našich predajní nové moderné materiály a svieži dizajn, ktorý náš zákazník isto ocení. Redizajn ostatných pobočiek budeme realizovať v priebehu tohto a budúceho roka.
Na susednom českom trhu je to tiež tak?
Áno, minulý mesiac sme otvorili už piatu predajňu v Ústí nad Labem. Celkovo sa teda naša sieť rozrástla na 17 predajní v Česku a na Slovensku. Je vidieť, že aj v rokoch ovplyvnených pandémiou je náš koncept atraktívny a úspešný.
Je v Česku a na Slovensku z Vášho pohľadu stále priestor pre nové franšízové pobočky? Sú nejaké miesta, o ktoré máte v súčasnosti najväčší záujem?
Áno, určite je, potvrdzuje to súčasný záujem o franšízu Solodoor. Čo sa týka ďalšich lokalít, o ktoré máme záujem, radi my sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých hľadáme zastúpenie. Aktuálne teda hľadáme zastúpenie v Prešove, Nitre, Trnave a v Bratislave. Verím, že niektorom z týchto miest otvoríme aspoň jednu do konca tohto roku. Pobočky Solodoor môžu však fungovat aj v menších mestách, kde je možné predpokladať veľký záujem zo strany potenciálnych zákazníkov.
Aké vlastnosti hľadáte vo svojich franšízových partneroch? Musia mať skúsenosti z odboru, alebo si všetky schopnosti potrebné pre úspešné vedenie pobočky osvoja počas školenia na začiatku franšízovej spolupráce?
Určite skúsenosti z odboru nemusia mať, hlavným predpokladom úspešného franšízanta je podnikateľský duch. V Solodoor majú naši franšízanti k dispozícii okrem zaškolenia aj detajlnú franšízovú príručku, kde sú všetky potrebné informácie nutné na úspešný štart a prevádzku predajne. Samozrejme každý partner prechádza intenzívnym zaškolením zameraným na produkty a predajné a schopnosti. Tieto školenia v piebehu roka opakujeme. Zároveň naši partneri majú k dispozici pokročilú IT podporu, a to v účtovnej oblasti, ale hlavne majú k dispozícii intuitívny objednávkový program, ktorý im pomáha pri vytváraní cenových ponúk a tvorbe objednávok. Neoddeliteľnou súčasťou nášho konceptu je tím obchodných zástupcov, ktorí poskytujú podporu našim partnerom priamo v ich predajni.

Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.
„Svoju predajňu Solodoor som otvorila v marci. Potom prišiel koronavírus a vládne opatrenia. Aj napriek tomu sa mi podarilo úspešne rozbehnúť podnikanie," prezrádza franšízantka Linda Andrlová.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?