Franšíza s úsmevom
Pôvodom maďarský franšízový koncept Smilepoint ponúka vo svojich pobočkách služby spojené s neinvazívnym bielením zubov. Záujemcovia môžu vďaka franšízingu ponúknut zákazníkom službu modernej a šetrnej technológie v oblasti kozmetického bielenia zubov a regenerácie pier, ktorá bola vyvinutá v USA. Príležitosť stať sa jeho franšízovým partnerom majú aj súčastní podnikatelia. Na Sovensku je držiteľom exkluzívne master-licencie spoločnosť Smiling Slovakia s.r.o., ktorá naďalej poskytuje jednotlivé licencie podnikateľom.
Medzi franšízantmi, na ktoré vedenie siete cieli, sú majitelia kozmetických salónov, nechtových štúdií, wellness či fitness centier, hotelov alebo aj zubných ambulancií. Môžu svoje podnikanie rozšíriť vďaka franšízovej licencie a obohatiť portfólium ponúkaných služieb. Stačí im oddelený priestor s veľkosťou minimálne 4 m2.
Peniaze za know-how
Zaplatením franšízového poplatku vo výške 3 500 EUR dostane franšízant celý systém na bielenie zubov, a to vrátane dizajnového kresla v tvare vajca, LED lampu, ochranné okuliare, porovnávacie vzorkovníky farby zubov, logo na stenu, školenie, 100 ks bieliacich sád. Práve moderné a trendy prostredie Smilepoint bieliacich salónov a kútikov podľa skpsenosti majiteľov značky zaujme a osloví všetkých zákazníkov, ktorí uvažujú o vybielení zubov, hlavne si všimnú spomínané originálne kreslo.
Nie je to iba zariadenie, ktoré noví franšízanti s licenciou získavajú. K dispozícii im je právne a administratívne poradenstvo pri začiatkoch podnikania, absolvujú školenia zamerané na produkty a predaj zakončené certifikátom. Samozrejmosťou je aj online a offline marketingová podpora vrátane marketingových materiálov. Franšízor im teda poskytne brožúry, letáky, plagáty, roll-up, logo, polepy na výkladovú skriňu a pod.
Franšízanti prevažujú / Pod značkou Smilepoint funguje v súčasnosti viac ako 50 pobočiek či „bieliacich kútikov“. Drvivá väčšina z nich je v rukách franšízantov. Zákazníci ich nájdu u nás, v domácom Maďarsku, aj v Rumunsku. Prečítaj články
Od poradenstva až po vlastnú kliniku
/13.10.2025
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Franšízová sieť DepilConcept otvára nové pobočky naprieč Slovenskom. Prináša know-how, ktoré využíva viac ako 250 kliník po celom svete.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.