Franšíza s úsmevom
Pôvodom maďarský franšízový koncept Smilepoint ponúka vo svojich pobočkách služby spojené s neinvazívnym bielením zubov. Záujemcovia môžu vďaka franšízingu ponúknut zákazníkom službu modernej a šetrnej technológie v oblasti kozmetického bielenia zubov a regenerácie pier, ktorá bola vyvinutá v USA. Príležitosť stať sa jeho franšízovým partnerom majú aj súčastní podnikatelia. Na Sovensku je držiteľom exkluzívne master-licencie spoločnosť Smiling Slovakia s.r.o., ktorá naďalej poskytuje jednotlivé licencie podnikateľom.
Medzi franšízantmi, na ktoré vedenie siete cieli, sú majitelia kozmetických salónov, nechtových štúdií, wellness či fitness centier, hotelov alebo aj zubných ambulancií. Môžu svoje podnikanie rozšíriť vďaka franšízovej licencie a obohatiť portfólium ponúkaných služieb. Stačí im oddelený priestor s veľkosťou minimálne 4 m2.
Peniaze za know-how
Zaplatením franšízového poplatku vo výške 3 500 EUR dostane franšízant celý systém na bielenie zubov, a to vrátane dizajnového kresla v tvare vajca, LED lampu, ochranné okuliare, porovnávacie vzorkovníky farby zubov, logo na stenu, školenie, 100 ks bieliacich sád. Práve moderné a trendy prostredie Smilepoint bieliacich salónov a kútikov podľa skpsenosti majiteľov značky zaujme a osloví všetkých zákazníkov, ktorí uvažujú o vybielení zubov, hlavne si všimnú spomínané originálne kreslo.
Nie je to iba zariadenie, ktoré noví franšízanti s licenciou získavajú. K dispozícii im je právne a administratívne poradenstvo pri začiatkoch podnikania, absolvujú školenia zamerané na produkty a predaj zakončené certifikátom. Samozrejmosťou je aj online a offline marketingová podpora vrátane marketingových materiálov. Franšízor im teda poskytne brožúry, letáky, plagáty, roll-up, logo, polepy na výkladovú skriňu a pod.

Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?