Bezpečnosť ako predmet podnikania
Podnikanie v oblasti bezpečnostných služieb môže byť splnený sen pre veľa ľudí, ale aj zaujímavým rozšírením portfólia služieb už rozbehnutých firiem, ktoré sa zaoberajú napríklad facility managementom. S takouto príležitosťou prichádza americká značka Signal 88 Security, ktorá má po celom svete viac ako 500 franšízových pobočiek.
Partnera, ktorý by sa postaral o rozšírenie siete po celom území Slovenska, aktuálne hľadá. V prípade záujmu o master-franšízovú licenciu musí byť pripravený investovať do jej nákupu 150 až 200 tisíc dolárov. Na ďalšie prevádzkové investície vynaloží zhruba 50 až 100 tisíc dolárov. Na prvý pohľad sa môže zdať, že ide o vysokú investíciu, ale ako sme už niekoľkokrát spomínali, vyššiu cenu master-licencie kompenzuje vyšší potenciál rastu príjmov vďaka ďalšiemu predaju franšízových licencií.
Za vložené financie držiteľ master-franšízovej licencie získa know-how jedného z popredných poskytovateľov bezpečnostných služieb za oceánom a exkluzivitu na celé Slovensko s možnosťou predávať ďalšie sub-licencie jednotlivým franšízantom. Práve to mu môže zaistiť už spomínaný vyšší príjem. Okrem odovzdania komplexných informácií ohľadom marketingu, riadenia a ponúkaných službách, pre vedenie konceptu Signal 88 Security sú kľúčové školenia a personálne otázky.
Tiež preto poskytne americká centrála komplexné školenie novému master-franšízantovi aj celému jeho tímu, vrátane budúcich franšízantov. Dôvod je jediný, meno, ktoré značka Signal 88 Security na globálnom trhu má, sa budovalo dlho, už od roku 2003. Preto vedenie konceptu veľmi dbá na dodržiavanie všetkých štandardov.

Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Najväčšie európske hotelové siete stále častejšie využívajú na rozvoj franšízing. Zameriavajú sa na lokálnych partnerov, ich široký okruh kontaktov a znalosť prostredia.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.