Čisté steny, čistý zisk
Podoba okolia, v ktorom žijeme, je pro nás čím ďalej tým dôležitejšia. Staráme sa o verejnú zeleň, upravujeme parky, snažíme sa aj v centrách miest vytvárať také prostredie, v ktorom sa budeme cítiť príjemne. Často tieto naše snahy kazia vandali, ktorí neváhajú sprejmi poškodiť aj niekoľko stoviek rokov starú pamiatku. Výdaje obcí na odstraňovanie škôd spôsobených sprejermi a ich nelegálnymi dielami stoja ročne niekoľko tisíc eur. Práve tento segment skrýva veľký potenciál pre podnikateľov. A práve pre tých je tu ponuka konceptu GRS, ktorý nie iba na slovenskom trhu hľadá franšízových partnerov.
Vďaka spojeniu s australsko-americkými partnermi z World's Best, ktorí vyrábajú jedny z najlepších odstraňovačov graffitov na svete, predstavuje táto franšíza príležitosť pre tých, ktorí sa rozhodnú v tomto odbore podnikať. Za investíciu vo výšške priližne 4 tisíc eur franšízant získa kompletný balíček čistiacich prostriedkov pre všetky typy povrchov a prenosný systém tlakového umývania. V rámci franšízového poplatku poskytuje franšízor marketingovú podporu a úplné praktické a teoretické školenie v oblasti zabezpečenia stieň alebo iných povrchov. Zaručuje tiež kompletné zariadenie pre odstraňovanie graffitov (pračka, čisticie chemikálie a impregnácie), a tiež podporu špecialistov GRS v každej fáze spolupráce.
Mohlo by sa zdať, že licenciu na poskytovanie služieb v rámci tohto franšízového konceptu majú šancu získať iba podnikatelia so skúsenosťami v tejto oblasti. Nie je to tak. Samozrejme, skúsenosti s upratovacími službami sú v tomto ohľade výhodou, ale ak budúci franšízant nemá znalosti v tejto oblasti, bude mu poskytnuté komplexné školenie v technikách čistenia najrôznejších povrchov. Vďaka spolupráci s World´s Best spoločnosť Urvab Flow, ktorá za franšízou GRS u nás stojí, vie, ako poskytovať služby spôsobom šetrným k životnému prostrediu. Prostriedky, ktoré budú aj franšízanti používať na čištenie, sú biologicky rozložiteľné, nepoškodzujú životné prostredie, nie je potrebné ich zhromažďovať v samostatných nádržiach, môžu odtiecť vodou do kanalizácie alebo byť dokonca absorbované pôdou. A to je dnes to, čo podnikatelia a tiež ich zákazníci oceňujú.

Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Najväčšie európske hotelové siete stále častejšie využívajú na rozvoj franšízing. Zameriavajú sa na lokálnych partnerov, ich široký okruh kontaktov a znalosť prostredia.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.