Rastúce predaje franšízantov
Už počas prvých troch mesiacov roka by mali zahájiť svoju prevádzku nové franšízové pobočky v Košiciach, Banskej Bystrici a Prahe. Dynamický rozvoj konceptu by mal prebiehať v priebehu celého roka. V súčasnosti prebiehajú rokovania so záujemcami o licencie v Trenčíne, Žiline, Ždiari nad Sázavou, Českých Budejoviciach a Hradci Králové. „Ide nám o to, aby sme našli takých franšízových partnerov, ktorí budú disponovať dostatkom kapitálu potrebného na správne rozbehnutie predajne,“ hovorí Stanislav Malohlava, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Investícia do franšízovej pobočky Solodoor začína cca na 28 tisícoch Eur. Otvorenie predajne Solodoor od podpísania franšízovej zmluvy je pre franšízanta pomerne rýchle. Stanislav Malohlava hovorí, že štandardne je to v horizonte dvoch až troch mesiacov. Samozrejme všetko závisí na pripravenosti budúceho partnera a tiež priestorov predajne.
Franšízové pobočky, ktoré zahájili svoju prevádzku v roku 2019, zákazníci nájdu v Námestove, Ostrave a Olomouci. Celkovo v súčasnosti pôsobí 11 predajní Solodoor. Dve na Slovensku a deväť v Česku. Dobrou správou pre všetkých potenciálnych záujemcov o franšízové licencie je, že za posledný rok predajne siete Solodoor Centrum zaznamenali markantný rast predajov.
Solodoor Centrum však nepracuje iba na franšízovom rozvoji. Dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje úspešnosť predajní, je tiež šírka ponúkaných produktov. V poslednej dobe sieť rozšírila svoju ponuku o bezpečnostné dvere značky Next. A tým nekončí. „Vďaka významnej akvizícii sa zameriavame tiež na doplnenie ponuky predajní o program sklenených dverí a stien. V tomto ohľade sa vyrovnávame konkurencii, ktorá už sklenené dvere ponúka svojim zákazníkom,“ dopĺňa Stanislav Malohlava.
Plány na rok 2020 / Počas nasledujúcich 12 mesiacov je cieľom Solodoor Centrum otvoriť ďalšie franšízové pobočky, a tiež skvalitniť systém starostlivosti o zákazníkov. Nielen zvýšením kvality poskytovaného servisu, ale tiež rozšírením produktovej ponuky tak, aby zákazníci našli správne riešenie pre svoje bývanie na jednom mieste. Prečítaj články
Záujem o dizajnové dvere rastie
/15.09.2025
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.