Rastúce predaje franšízantov
Už počas prvých troch mesiacov roka by mali zahájiť svoju prevádzku nové franšízové pobočky v Košiciach, Banskej Bystrici a Prahe. Dynamický rozvoj konceptu by mal prebiehať v priebehu celého roka. V súčasnosti prebiehajú rokovania so záujemcami o licencie v Trenčíne, Žiline, Ždiari nad Sázavou, Českých Budejoviciach a Hradci Králové. „Ide nám o to, aby sme našli takých franšízových partnerov, ktorí budú disponovať dostatkom kapitálu potrebného na správne rozbehnutie predajne,“ hovorí Stanislav Malohlava, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Investícia do franšízovej pobočky Solodoor začína cca na 28 tisícoch Eur. Otvorenie predajne Solodoor od podpísania franšízovej zmluvy je pre franšízanta pomerne rýchle. Stanislav Malohlava hovorí, že štandardne je to v horizonte dvoch až troch mesiacov. Samozrejme všetko závisí na pripravenosti budúceho partnera a tiež priestorov predajne.
Franšízové pobočky, ktoré zahájili svoju prevádzku v roku 2019, zákazníci nájdu v Námestove, Ostrave a Olomouci. Celkovo v súčasnosti pôsobí 11 predajní Solodoor. Dve na Slovensku a deväť v Česku. Dobrou správou pre všetkých potenciálnych záujemcov o franšízové licencie je, že za posledný rok predajne siete Solodoor Centrum zaznamenali markantný rast predajov.
Solodoor Centrum však nepracuje iba na franšízovom rozvoji. Dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje úspešnosť predajní, je tiež šírka ponúkaných produktov. V poslednej dobe sieť rozšírila svoju ponuku o bezpečnostné dvere značky Next. A tým nekončí. „Vďaka významnej akvizícii sa zameriavame tiež na doplnenie ponuky predajní o program sklenených dverí a stien. V tomto ohľade sa vyrovnávame konkurencii, ktorá už sklenené dvere ponúka svojim zákazníkom,“ dopĺňa Stanislav Malohlava.

Prečítaj články

Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.
„Svoju predajňu Solodoor som otvorila v marci. Potom prišiel koronavírus a vládne opatrenia. Aj napriek tomu sa mi podarilo úspešne rozbehnúť podnikanie," prezrádza franšízantka Linda Andrlová.
Solodoor tento rok otvoril už 3 nové franšízové predajne. Poskytovateľ licencie vidí priestor pre ďalšie na Slovensku, rovnako ako v Česku.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?