Pestrofarebné podnikanie
Na Slovensku sú laky značky Semilac dostupné zatiaľ iba prostredníctvom e-shopov, kamennú pobočku tu nenájdeme. Práve to chce vedenie firmy spoločnosti Nespreta, ktorá za značkou stojí, zmeniť. Konkrétne prostredníctvom franšízových partnerov, ktorí by rozšírili obchody po celej republike.
Na domácom poľskom trhu funguje v súčasnosti viac ako 110 predajných miest, kde sú dostupné hybridné laky. Zatiaľ posledné bolo otvorené v poľskom meste Opole v nákupnom centre Solaris. Je to obchod s veľkosťou 32 m2, kde si môžu zákazníci kúpiť nie iba celú škálu kozmetiky a doplnkov Semilac, majú však tiež príležitosť využiť služby nechtových stylistov, konzultácie vizážistov a nechať si urobiť hybridnú manikúru. Okrem kamenných obchodov ponúkame záujemcom o licencie franšízy Semilac tiež možnosť otvorenia predajného ostrovčeka v obchodných centrách.
Investícia do otvorenia pobočky Semilac sa pohybuje okolo 25 tisíc eur. Vedenie siete upozorňuje, že výška vynaložených financií závisí na veľkosti priestorov, ich stave a nákladoch spojených s ich rekonštrukciou a zariadením podľa štandardov konceptu. Poskytovateľ licencie svojim franšízantom pomáha tiež pri výbere miesta ich budúceho podnikania a zároveň pomáha pri jednaniach s majiteľom nehnuteľnosti. Je tiež prítomný pri podpise nájomnej zmluvy.
Okrem toho franšízor poskytuje držiteľom licencie poradenstvo pri nábore zamestnancov, školenia zamestnancov v predajných a produktových schopnostiach. Franšízanti sa tiež môžu spoľahnúť na marketingovú podporu, napr. v oblasti marketingových kampaní na sociálnych sieťach, propagačných materiálov tak, aby boli schopní realizovať regionálny marketing. O ten centrálny sa stará poskytovateľ licencie.

Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Na domácom trhu sa značke Semilac darí rozvíjať. Pôjde jej to s franšízou aj na Slovensku? Má o to záujem!
Najčítanejšie

Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.