Byť viditeľným sa oplatí
Získať vážnych záujemcov o franšízové licencie iba krátko po zverejnení ponuky. To je splnený sen snáď každého majiteľa franšízového konceptu. Maďarskej značke Polarisol sa to vďaka ponuke zverejnenej na našom portáli podarilo. Našla tu franšízového partnera, ktorý bude u nás rozvíjať obchodnú sieť. Rovnaký úspech zaznamenal Polarisol i v Rumunsku.
Podnikateľov, ktorí prejavili záujem rozvíjať na týchto dvoch trhoch značku Polarisol bolo hneď niekoľko, čo, ako vedenie firmy hovorí, potvrdzuje správne zvolenú stratégiu pri hľadaní franšízových partnerov prostredníctvom špecializovaných portálov. Po prvých schôdzkach a rozhovoroch zhodnotilo vedenie firmy obchodné plány jednotlivých uchádzačov o licencie a vybralo tých najvhodnejších. Tí získajú prístup k podrobným informáciám a budú postupne zaškolení. Ako vedenie spoločnosti Polarisol prezradilo, celý proces od zverejnenia ponuky až po podpis franšízovej zmluvy trval zhruba rok.
Potom, čo spoločnosť Polarisol našla partnerov na zmienených dvoch trhoch, sa chce zamerať na rozširovanie na ďalších zahraničných trhoch. Primárne ide o Nemecko, Rakúsko a Švajčiarsko, kde podpísala dohodu s holdingovou spoločnosťou. Tá sa stala exkluzívnym distribútorom vo všetkých týchto krajinách. V priebehu prvého štvrťroku tohto roka sa dá očakávať, že Polarisol oznámi vstup na americký trh.
Značka Polarisol je priekopníkom využívania technológie polarizovaného svetla v oblasti kozmetiky a lekárstva. Na základe dlhodobého výskum a vývoju značka vytvorila v Maďarsku zatiaľ najpokročilejšiu produktovú radu, ktorú môžu využívať profesionáli v týchto odboroch. Produkty sú však vhodné aj pre domáce použitie. Firma, ktorá bola založená pred piatimi rokmi, vďaka tomu zaznamenala úspech nielen na domácom trhu, ale aj v zahraničí. Okrem Maďarska tak pôsobí tiež v Švédsku a Nórsku.

Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Najčítanejšie

Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.