Byť viditeľným sa oplatí
Získať vážnych záujemcov o franšízové licencie iba krátko po zverejnení ponuky. To je splnený sen snáď každého majiteľa franšízového konceptu. Maďarskej značke Polarisol sa to vďaka ponuke zverejnenej na našom portáli podarilo. Našla tu franšízového partnera, ktorý bude u nás rozvíjať obchodnú sieť. Rovnaký úspech zaznamenal Polarisol i v Rumunsku.
Podnikateľov, ktorí prejavili záujem rozvíjať na týchto dvoch trhoch značku Polarisol bolo hneď niekoľko, čo, ako vedenie firmy hovorí, potvrdzuje správne zvolenú stratégiu pri hľadaní franšízových partnerov prostredníctvom špecializovaných portálov. Po prvých schôdzkach a rozhovoroch zhodnotilo vedenie firmy obchodné plány jednotlivých uchádzačov o licencie a vybralo tých najvhodnejších. Tí získajú prístup k podrobným informáciám a budú postupne zaškolení. Ako vedenie spoločnosti Polarisol prezradilo, celý proces od zverejnenia ponuky až po podpis franšízovej zmluvy trval zhruba rok.
Potom, čo spoločnosť Polarisol našla partnerov na zmienených dvoch trhoch, sa chce zamerať na rozširovanie na ďalších zahraničných trhoch. Primárne ide o Nemecko, Rakúsko a Švajčiarsko, kde podpísala dohodu s holdingovou spoločnosťou. Tá sa stala exkluzívnym distribútorom vo všetkých týchto krajinách. V priebehu prvého štvrťroku tohto roka sa dá očakávať, že Polarisol oznámi vstup na americký trh.
Značka Polarisol je priekopníkom využívania technológie polarizovaného svetla v oblasti kozmetiky a lekárstva. Na základe dlhodobého výskum a vývoju značka vytvorila v Maďarsku zatiaľ najpokročilejšiu produktovú radu, ktorú môžu využívať profesionáli v týchto odboroch. Produkty sú však vhodné aj pre domáce použitie. Firma, ktorá bola založená pred piatimi rokmi, vďaka tomu zaznamenala úspech nielen na domácom trhu, ale aj v zahraničí. Okrem Maďarska tak pôsobí tiež v Švédsku a Nórsku.

Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.