Na vrchole vďaka franšízingu
V oblasti gastronómie, maloobchodu či realitných služieb je franšízová forma v dnešnej dobe pomerne bežná. Menej častý je však v odbore mobilných technológií. Avšak aj tu môžeme také koncepty nájsť. Príkladom je spoločnosť Eazi Apps, ktorá poskytuje zákazníkom služby v oblasti firemného marketingu.
Za vytvorením franšízového konceptu stojí snaha spoločnosti pomôcť miestnym firmám a podnikateľom zvýšiť ich tržby prostredníctvom najmodernejších mobilných technológií. S rozšírením služieb EaziApps do regiónu majú firme pomôcť aj franšízoví partneri. Podľa Latziho Gubelinyho, CEO EaziApps Slovakia, je na slovenskom trhu priestor pre fungovanie okolo 10 aktívnych partnerov.
Príležitosť pre pripravených
Nedostatku potenciálnych zákazníkov sa franšízanti Eaziapps nemusia báť. Príležitostí im český trh ponúka niekoľko. „Väčšina ľudí vlastní smartphony, ale iba 15 percent miestnych podnikov a firiem má vypracovanú mobilnú marketingovú stratégiu. My vytvárame aplikácie, ktoré prinášajú veľkú komerčnú hodnotu za dostupné ceny,“ hovorí Latzi Gubeliny.
Franšízantom EaziApps sa môžu stať tí, ktorých záujmom je nie len poskytovanie profesionálnych služieb, ale tiež pomoc podnikateľom v ich regióne. Pri vstupe do franšízovej siete je potrebné počítať so základným jednorazovým poplatkom vo výške 8 495 EUR bez DPH. Svojim partnerom poskytovateľ licencie dodáva technológiu, marketingové materiály a ďalšiu podporu nevyhnutnú pre úspešné podnikanie vo svete mobilných aplikácií. Zaistenie potrebných školení je samozrejmosťou.

Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.