Na vrchole vďaka franšízingu
V oblasti gastronómie, maloobchodu či realitných služieb je franšízová forma v dnešnej dobe pomerne bežná. Menej častý je však v odbore mobilných technológií. Avšak aj tu môžeme také koncepty nájsť. Príkladom je spoločnosť Eazi Apps, ktorá poskytuje zákazníkom služby v oblasti firemného marketingu.
Za vytvorením franšízového konceptu stojí snaha spoločnosti pomôcť miestnym firmám a podnikateľom zvýšiť ich tržby prostredníctvom najmodernejších mobilných technológií. S rozšírením služieb EaziApps do regiónu majú firme pomôcť aj franšízoví partneri. Podľa Latziho Gubelinyho, CEO EaziApps Slovakia, je na slovenskom trhu priestor pre fungovanie okolo 10 aktívnych partnerov.
Príležitosť pre pripravených
Nedostatku potenciálnych zákazníkov sa franšízanti Eaziapps nemusia báť. Príležitostí im český trh ponúka niekoľko. „Väčšina ľudí vlastní smartphony, ale iba 15 percent miestnych podnikov a firiem má vypracovanú mobilnú marketingovú stratégiu. My vytvárame aplikácie, ktoré prinášajú veľkú komerčnú hodnotu za dostupné ceny,“ hovorí Latzi Gubeliny.
Franšízantom EaziApps sa môžu stať tí, ktorých záujmom je nie len poskytovanie profesionálnych služieb, ale tiež pomoc podnikateľom v ich regióne. Pri vstupe do franšízovej siete je potrebné počítať so základným jednorazovým poplatkom vo výške 8 495 EUR bez DPH. Svojim partnerom poskytovateľ licencie dodáva technológiu, marketingové materiály a ďalšiu podporu nevyhnutnú pre úspešné podnikanie vo svete mobilných aplikácií. Zaistenie potrebných školení je samozrejmosťou.

Prečítaj články

„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?