Hľadáme príležitosť na expanziu na Slovensku
Ako vznikla značka Collagen Cocktail a jej produkty? Čím ste na trhu špecifickejší?
Naša spoločnosť vznikla v podstate ako odpoveď na celosvetovo pozorovateľný "collagen boom", a súčasne na trend, kedy stále viac firiem hľadá alternatívne spôsoby prírodnej a inovatívnej starostlivosti o krásu a vzhľad. Tekuté výživové doplnky Collagen Cocktail a anti-starnúce pleťové krémy sú jedinými prírodnými produktami na trhu s krásou, ktoré obsahujú kolagénový peptid spolu s kyselinou hyaluronovou a elastinom v tak vysokej koncentrácii. Spoločnosť Welovebeauty Llc., ktorá vlastní značku a práva pre koncept Collagen Cocktail, bola založená na začiatku roku 2017.
Takmer 90 % predaja Collagen Cocktail sa uskutočňuje cez internet prostredníctvom e-shopu, zvyšok v maloobchodných predejniach. Aké sú pre tieto obchody vhodné lokality?
Popri národných internetových obchodoch odporúčame na predaj našich produktov najmä maloobchodné a veľkoobchodné reťazce, kozmetické obchody a drogérie, aj zdravotnícko-estetické inštitúcie. Produkty Collagen Cocktail sú perfektne hodnotené ako doplnkový predaj k produktom spojeným s rôznymi doplnkami stravy a tiež pre poskytovateľov služieb pre krásu a zdravie.
Ako vyzerá výberový proces? Ako dlho obvykle trvá príprava?
Všetko veľmi závisí na pripravenosti partnera a na rýchlosti komunikácie. Ak prebieha diskusia medzi partnerom, ktorý sa podnikaniu venuje naplno a podrobne pozná naše výrobky, má finančné prostriedky na zahájenie podnikania, a môže poskytnúť aj komunikačné zázemie pre efektívne uvedenie produktov na trh, následne iniciujeme osobné stretnutie. Celkovo podľa našich výpočtov a skúseností je možné obchodné partnerstvo realizovať za 1 až 2 mesiace.
Čo všetko spolupráca vašim partnerom a master-franšízantom prináša? Aké z nej plynú výhody?
Poskytujeme a prevádzkujeme každému obchodnému partnerovi webový obchod a tiež poradenské služby pre správne uvedenie produktov na trh. Zdieľame všetky naše skúsenosti a navrhneme najúčinnejšie komunikačné stratégie.
Ako vysoká je investícia v prípade, že záujemca chce od Collagen Cocktail získať exkluzivitu na predaj v určitej oblasti? Aká je prepokladaná návratnosť investícií?
Na zahájenie podnikania ako developerov v určenej oblasti, partneri musia mať približne 10 tisíc eur. Táto čiastka zahŕňa prvý počiatočný inventár a náklady na marketingové a komunikačné aktivity, ktoré podporujú uvedenie produktu do predaja. Očakávaná návratnosť investícií je 4 - 6 mesiacov.
Máte pre tento rok v pláne nejaké zmeny alebo novinky?
V tomto roku budeme aj naďalej predstavovať nový koncept, v nasledujúcích dvoch rokoch plánujeme tiež vyvíjať 2 nové produkty. Hľadáme príležitosť na expanziu v Česku, na Slovensku, v Poľsku a v ďalších krajinách.
Ako vyzerá profil vášho ideálneho obchodného partnera? Komu by ste odporučili vašu licenciu?
Náš ideálny partner má minimálne 3 roky skúseností z predaja, dobré komunikačné schopnosti; sofistikovaný vzhľad; je schopný zaistiť komunikačné prostredie (on-line a off-line) súvisiace s uvedením produktov; ovláda angličtinu na pokročilej úrovni, a je vekovo medzi 25 a 60 rokov. Výhodou sú skúsenosti s maloobchodom a v oblasti kozmetických služieb a predaj produktov.
Odporúčame túto obchodnú príležitosť všetkým, ktorí dlhodobo uvažujú o vstupe do podnikania v kozmetickom priemysle. Pre všetkých, ktorí majú skúsenosti vo svete sociálnych médií, a uznávajú nutnosť komunikačného zázemia pre budovanie povedomia o značke. Naopak neodporúčame podnikateľskú príležitosť Collagen Cocktail ľuďom, ktorí nemajú žiadne skúsenosti v on-line a off-line komerčných oblastiach.
Prečítaj články
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Franchising umožňuje rýchly a intenzívny rozvoj siete odbytu produktov a služieb.