Hľadáme príležitosť na expanziu na Slovensku
Ako vznikla značka Collagen Cocktail a jej produkty? Čím ste na trhu špecifickejší?
Naša spoločnosť vznikla v podstate ako odpoveď na celosvetovo pozorovateľný "collagen boom", a súčasne na trend, kedy stále viac firiem hľadá alternatívne spôsoby prírodnej a inovatívnej starostlivosti o krásu a vzhľad. Tekuté výživové doplnky Collagen Cocktail a anti-starnúce pleťové krémy sú jedinými prírodnými produktami na trhu s krásou, ktoré obsahujú kolagénový peptid spolu s kyselinou hyaluronovou a elastinom v tak vysokej koncentrácii. Spoločnosť Welovebeauty Llc., ktorá vlastní značku a práva pre koncept Collagen Cocktail, bola založená na začiatku roku 2017.
Takmer 90 % predaja Collagen Cocktail sa uskutočňuje cez internet prostredníctvom e-shopu, zvyšok v maloobchodných predejniach. Aké sú pre tieto obchody vhodné lokality?
Popri národných internetových obchodoch odporúčame na predaj našich produktov najmä maloobchodné a veľkoobchodné reťazce, kozmetické obchody a drogérie, aj zdravotnícko-estetické inštitúcie. Produkty Collagen Cocktail sú perfektne hodnotené ako doplnkový predaj k produktom spojeným s rôznymi doplnkami stravy a tiež pre poskytovateľov služieb pre krásu a zdravie.
Ako vyzerá výberový proces? Ako dlho obvykle trvá príprava?
Všetko veľmi závisí na pripravenosti partnera a na rýchlosti komunikácie. Ak prebieha diskusia medzi partnerom, ktorý sa podnikaniu venuje naplno a podrobne pozná naše výrobky, má finančné prostriedky na zahájenie podnikania, a môže poskytnúť aj komunikačné zázemie pre efektívne uvedenie produktov na trh, následne iniciujeme osobné stretnutie. Celkovo podľa našich výpočtov a skúseností je možné obchodné partnerstvo realizovať za 1 až 2 mesiace.
Čo všetko spolupráca vašim partnerom a master-franšízantom prináša? Aké z nej plynú výhody?
Poskytujeme a prevádzkujeme každému obchodnému partnerovi webový obchod a tiež poradenské služby pre správne uvedenie produktov na trh. Zdieľame všetky naše skúsenosti a navrhneme najúčinnejšie komunikačné stratégie.
Ako vysoká je investícia v prípade, že záujemca chce od Collagen Cocktail získať exkluzivitu na predaj v určitej oblasti? Aká je prepokladaná návratnosť investícií?
Na zahájenie podnikania ako developerov v určenej oblasti, partneri musia mať približne 10 tisíc eur. Táto čiastka zahŕňa prvý počiatočný inventár a náklady na marketingové a komunikačné aktivity, ktoré podporujú uvedenie produktu do predaja. Očakávaná návratnosť investícií je 4 - 6 mesiacov.
Máte pre tento rok v pláne nejaké zmeny alebo novinky?
V tomto roku budeme aj naďalej predstavovať nový koncept, v nasledujúcích dvoch rokoch plánujeme tiež vyvíjať 2 nové produkty. Hľadáme príležitosť na expanziu v Česku, na Slovensku, v Poľsku a v ďalších krajinách.
Ako vyzerá profil vášho ideálneho obchodného partnera? Komu by ste odporučili vašu licenciu?
Náš ideálny partner má minimálne 3 roky skúseností z predaja, dobré komunikačné schopnosti; sofistikovaný vzhľad; je schopný zaistiť komunikačné prostredie (on-line a off-line) súvisiace s uvedením produktov; ovláda angličtinu na pokročilej úrovni, a je vekovo medzi 25 a 60 rokov. Výhodou sú skúsenosti s maloobchodom a v oblasti kozmetických služieb a predaj produktov.
Odporúčame túto obchodnú príležitosť všetkým, ktorí dlhodobo uvažujú o vstupe do podnikania v kozmetickom priemysle. Pre všetkých, ktorí majú skúsenosti vo svete sociálnych médií, a uznávajú nutnosť komunikačného zázemia pre budovanie povedomia o značke. Naopak neodporúčame podnikateľskú príležitosť Collagen Cocktail ľuďom, ktorí nemajú žiadne skúsenosti v on-line a off-line komerčných oblastiach.
Prečítaj články
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.