Orbis rozširuje portfólio

Orbis, najväčší hotelový reťazec strednej a východnej Európy, podpísal zmluvu o master-franšíze s hotelovou skupinou Adagio, ktorej bolo dané právo riadiť a rozvíjať sieť Apart-hotel pod značkami Mercure, Adagio Acces Adagio a Premium. Podľa oficiálneho prehlásenia sa licencia týka ôsmich krajín strednej a východnej Európy - medzi nimi sú Poľsko, Česká republika, Maďarsko, Rumunsko, Srbsko, Estónsko, Litva a Lotyšsko.
Podpisom zmluvy Orbis získa prístup k celému know-how skupiny Adagio, k jej podnikaniu, službám a podpore. Ako držiteľ master franšízy, poľská skupina má právo na rozvoj siete v hoteloch svojimi silami i riadením a poskytovaním sub-franšízových zmlúv, čo znamená, že licencie alebo jednotlivé franšízy môžu poskytovať tretím stranám - podnikateľom, investorom a hotelierom z krajín, na ktoré sa vzťahuje master licencia.
Zmluva Master Franchise bola podpísaná na dobu 15 rokov s možnosťou predĺženia o ďalších päť rokov.
Apart-hotel Adagio bol založený v roku 2007 ako spoločný podnik dvoch hotelových skupín Pierre & Vacances Centre Parcs a AccorHotels. "Adagio je najlepšou voľbou pre tých, ktorí sa snažia o pohodlie bytu, ale so všetkými hotelovými službami pre maximálne pohodlie. Je to výkonná značka, ktorá ponúka priestor pre život v hotelových izbách. Perfektné riešenie pre strednodobé alebo dlhodobé pobyty. Nové značky v portfóliu Orbis, Adagio otvára nové obzory v našej rozvojovej stratégii," povedal Gilles CLAVIA, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Orbis SA.
"Východná Európa je významným doplnkom našej siete. Veľké množstvo našich súčasných firemných klientov má obrovskú potrebu ubytovania v tejto časti Európy. Sme potešení, že naša značka bude predstavovať Orbis, ako najväčší hotelový reťazec v Poľsku a vo východnej Európe, " povedal Karim Malak, zástupca generálneho riaditeľa skupiny Adagio.
Adagio ponúka apartmány od ekonomických až po luxusné a je známa kombináciou najlepších vlastností apartmánu - komfort, autonómia, priestrannosť - s hotelovými službami.
V súčasnosti Orbis prevádzkuje sieť 117 hotelov, je strategickým partnerom a jediným majiteľom franšíz pre značky francúzskej hotelovej skupiny AccorHotels. Má právo rozvíjať sieť hotelov pod značkami Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis style a Ibis budget v 16 krajinách strednej a východnej Európy, vrátane Českej republiky, Slovinska, Chorvátska, Srbska, Macedónska, Bosny a Hercegoviny.
Prečítaj články

„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?