Hotely, ktoré zdobí minulosť
Firma Mercure bola na základe aktuálneho spotrebiteľského prieskumu zaradená medzi 10 najlepších poľských značiek na trhu. Čo hotely pôvodom francúzskej siete Mercure odlíšilo od konkurencie? Osobný prístup k zákazníkovi a personalizované služby, či schopnosť empaticky riešiť špecifické priania zákazníkov. "Mercure je značka, ktorá v sebe kombinuje silu celosvetovej firemnej siete a miestneho ducha. Hosťom majú naše hotely poskytovať komfort a nezabudnuteľný priateľský zážitok," hovorí Luc Gesvret, viceprezident predaja, marketingu a distribúcie Accor Hotels v Poľsku.
V rámci projektu Accor Hotels vraj každý hotel rozpráva špecifický príbeh svojho regiónu, mesta alebo krajiny. Ideálnym príkladom je podľa Gesvreta hotel Mercure Krakow Old Town. Moderný dizajn a zariadenie hotelov v sieti vždy vychádza z miestnej kultúry a tradícií - ponúkajú ubytovanie v centrách miest, na brehu mora, i na horách, turistom i obchodným cestujúcim. Spolupráca s miestnymi hoteliermi umožňuje konceptu garantovať kvalitu i emócie, ktoré k cestovaniu a zážitkom patria, tvrdí medzinárodné vedenie Accor. Master-franšízantom skupiny Accor je poľská spoločnosť Orbis, zodpovedná za rozvoj v 16 krajinách strednej, východnej a juhovýchodnej Európy.
Záruka kvality a bezpečia na cestách
Okrem ČR má na starosti tiež Slovensko, Chorvátsko alebo Srbsko. Accor Hotels franšízové riešenie sa snaží vyhovieť potrebám nezávislých hotelierov na celoštátnej úrovni. Noví franšízanti sa stanú napríklad súčasťou "best-in-class" rezervačného systému, ktorý generuje takmer 50 % tržieb. K dispozícii im bude tiež Le Club Accorhotels vernostný program s 18 miliónmi členov. K ďalším výhodám spolupráce patrí i podpora franšízantov formou školení, či možnosť nadviazania spolupráce s nadnárodnými subjektmi.
Vďaka vstupu do siete môžu prevádzkovatelia hotelov poskytovať hosťom všeobecne očakávané štandardy kvality a bezpečnosti. Najväčší dôraz sa preto pri výbere nových franšíz Accor Hotels kladie na miesto a zariadenie jednotlivých hotelov. Centrála uskutočňuje i technický audit, kedy kľúčový je stav a počet izieb a príležitosť pre ďalšie rozširovanie. Umožňuje tiež využiť flexibilnejšiu formu spolupráce pre hotelierov, ktorí dizajn svojho hotela meniť nechcú. Accor Hotels momentálne v ČR spravuje 8 hotelov (v Prahe, Ostrave, Plzni a Olomouci).
Prečítaj články
Ubytovanie pod silnou značkou
/02.10.2025
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
Najčítanejšie
Keď predaj znamená aj poradenstvo
/15.12.2025
„Zákazník k nám prichádza pre riešenie a istotu, nielen pre farbu,“ hovorí manažérka franšízy Dom Farieb Lucia Bovan.
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.