Hotely, ktoré zdobí minulosť

Firma Mercure bola na základe aktuálneho spotrebiteľského prieskumu zaradená medzi 10 najlepších poľských značiek na trhu. Čo hotely pôvodom francúzskej siete Mercure odlíšilo od konkurencie? Osobný prístup k zákazníkovi a personalizované služby, či schopnosť empaticky riešiť špecifické priania zákazníkov. "Mercure je značka, ktorá v sebe kombinuje silu celosvetovej firemnej siete a miestneho ducha. Hosťom majú naše hotely poskytovať komfort a nezabudnuteľný priateľský zážitok," hovorí Luc Gesvret, viceprezident predaja, marketingu a distribúcie Accor Hotels v Poľsku.
V rámci projektu Accor Hotels vraj každý hotel rozpráva špecifický príbeh svojho regiónu, mesta alebo krajiny. Ideálnym príkladom je podľa Gesvreta hotel Mercure Krakow Old Town. Moderný dizajn a zariadenie hotelov v sieti vždy vychádza z miestnej kultúry a tradícií - ponúkajú ubytovanie v centrách miest, na brehu mora, i na horách, turistom i obchodným cestujúcim. Spolupráca s miestnymi hoteliermi umožňuje konceptu garantovať kvalitu i emócie, ktoré k cestovaniu a zážitkom patria, tvrdí medzinárodné vedenie Accor. Master-franšízantom skupiny Accor je poľská spoločnosť Orbis, zodpovedná za rozvoj v 16 krajinách strednej, východnej a juhovýchodnej Európy.
Záruka kvality a bezpečia na cestách
Okrem ČR má na starosti tiež Slovensko, Chorvátsko alebo Srbsko. Accor Hotels franšízové riešenie sa snaží vyhovieť potrebám nezávislých hotelierov na celoštátnej úrovni. Noví franšízanti sa stanú napríklad súčasťou "best-in-class" rezervačného systému, ktorý generuje takmer 50 % tržieb. K dispozícii im bude tiež Le Club Accorhotels vernostný program s 18 miliónmi členov. K ďalším výhodám spolupráce patrí i podpora franšízantov formou školení, či možnosť nadviazania spolupráce s nadnárodnými subjektmi.
Vďaka vstupu do siete môžu prevádzkovatelia hotelov poskytovať hosťom všeobecne očakávané štandardy kvality a bezpečnosti. Najväčší dôraz sa preto pri výbere nových franšíz Accor Hotels kladie na miesto a zariadenie jednotlivých hotelov. Centrála uskutočňuje i technický audit, kedy kľúčový je stav a počet izieb a príležitosť pre ďalšie rozširovanie. Umožňuje tiež využiť flexibilnejšiu formu spolupráce pre hotelierov, ktorí dizajn svojho hotela meniť nechcú. Accor Hotels momentálne v ČR spravuje 8 hotelov (v Prahe, Ostrave, Plzni a Olomouci).
Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.