České konope lieči aj v Číne

Konope je lacný, účinný a šetrný liek na niektoré choroby ako je cukrovka a rakovina, pomáha aj pri liečbe kožných ťažkostí. Česká franšízová sieť Konopných lekární ponúka na predaj pacientom konopné prostriedky z českých surovín a prírodných bio pestovaných ingrediencí. Stále rastúci záujem umožnil vlastníkovi Carun Pharmacy minulý rok otvoriť ďalšie lekárne v Českých Budojoviciach, Brne, Českom Tešíne, Hlučíne a pražských Modřanoch. V Poľsku otvorila spoločnosť 2 nové franšízové lekárne a celkovo ich tam vlastní už 8.
"Sme veľmi radi, že sme v roku 2016 mohli otvoriť Konopnú lekáreň priamo na Floride," hovorí zakladateľ konceptu Konopnej lekárne a firmy Carun Pharmacy Jiří Stabla. Okrem Spojených štátov, kde konope zažíva veľký úspech aj vďaka novej legislatíve, v súčasnosti spoločnosť jedná tiež s čínskymi partnermi. V Číne má úspech hlavne konopná kozmetika (pri liečbe napr. jaziev na tvári) a univerzálna konopná masť. Carun Pharmacy sa momentálne snaží vyvinúť konopné telové mlieko.
Opäť konopnou veľmocou?
Pri expanzii na zahraničný trh Konopnej lekárne pomohlo podľa Jiřího Stably umiestenie v súťaži na prestížnom veľtrhu v Londýne, kde pôvodná konopná masť Carun získala druhé miesto v kategórii najlepší nový prírodný produkt. "Okamžite sa o nás začali zaujímať firmy z celého sveta. Carun rapídne porastie nie iba na európskych, ale aj svetových trhoch a verím, že pre súčasných franšízantov aj tých budúcich bude mať Carun punc skutočného kvalitného a celosvetového franšízového konceptu," hovorí Stabla.
Biznis s lekárskymi konopnými výrobkami je možné obstarať už za EUR 7 410 aj v meste s iba 13 tisíc obyvateľmi. "Vôbec najdôležitejšou podmienkou pre našu franšízu je konkrétne miesto prevádzky bez ohľadu na počet obyvateľov v meste. Konopná lekáreň funguje už niekoľko rokov vo Vrchlabí, kde je 13 tisíc obyvateľov, tiež v Slanom, kde je tiež okolo 15tisíc obyvateľov, podobne je to v Benešove a Hlučíne," vysvetľuje Jiří Stabla.
Spoločnosť Carun Pharmacy partnerom zaistí koncept pobočky vrátane dizajnu a školenie pre lekárnikov so špecializáciou na účinky konope. "Nachádzame sa v období, ktoré praje konope najviac v histórii. Česko bolo historicky konopnou veľmocou a kadiaľ ľudia dnes chodia, jazdia, bývajú, boli to konopné polia. ČR nie je len stred Európy, ale aj konopného priemyslu. Na túto pozíciu sa opäť vraciame. Dnes už nie je konope ilegálne, odrody sú účinné a my môžeme ponúknuť skutočne funkčné produkty, a to zákonne," dodáva Jiří Stabla.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?