Obchod v IT
Začiatky spoločnosti Eazi-Apps, ktorá sa špecializuje na vytváranie komplexných marketingových riešení, sa datujú od roka 2010, kedy vznikla v anglickom Leicestere. Poskytované služby majú za cieľ zvyšovať predaj výrobkov a zviditeľniť značky na trhu. Firma patrí momentálne k hlavným producentom a dodávateľom moderných mobilných aplikácií a mobilných webových stránok a ako medzinárodná sieť má pobočky vo viac ako pätnástich krajinách.
V perspektíve niekoľkých mesiacov chce Easi-Apps prostredníctvom marketingovej kampane osloviť čo najviac ľudí a ponúknuť im spoluprácu v lukratívnom IT odvetví. Medzi oblasti, na ktoré sa v rámci vývoja moderných technológií sústredí, patrí zvyšovanie úrovne povedomia o značke a viditeľnosti, zefektívnenie využívania sociálnych sietí, zvyšovanie návštevnosti webových stránok alebo zvýšenie viditeľnosti v rámci mobilného vyhľadávania. „Počas nasledujúcich dvanástich mesiacov by sme chceli rozšíriť pôsobenie spoločnosti o niekoľko nových partnerov vo väčšom počte regiónov,“ hovorí developer aplikácií pre smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny, ktorý už spolupracoval s mnohými úspešnými značkami ako napríklad Mr.Kebab alebo Hotel Yasmin.
Franšízantom Eazi-Apps sa môže stať každý, kto má záujem o dlhodobú spoluprácu, je cieľavedomý a priebojný. Vďaka platforme so širokou škálou prispôsobiteľných funkcií a základným balíčkom propagačných materiálov získajú podnikatelia všetky dôležité prvky, ktoré sa podľa Ladislava Gubelinyho stanú základom budúcej úspešnej a prosperujúcej firmy. Pri vstupe do siete je treba počítať so základným jednorazovým poplatkom 8 495 Eur bez DPH. Zakúpením licencie sa podnikateľ stáva členom spoločnosti Eazi-Apps s možnosťou poskytovať obchodné webové aplikácie, pričom predchádzajúce technické a grafické skúsenosti nie sú podmienkou.
V rámci rozšírenia pôsobenia formou franšízovej spolupráce neuprednostňuje firma žiadne regióny a ponuka platí pre celú Českú a Slovenskú republiku. „Zakúpením licencie je príležitosťou pre záujemcov stať sa pánom vlastného času. Preto sme sa rozhodli podporiť túto myšlienku aj inzerciu na úspešných webových stránkach v Česku a na Slovensku,“ uzatvára Ladislav Gubeliny.
Prečítaj články
Naše franšízy chybajú všade
/21.04.2025
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.