Obchod v IT

Začiatky spoločnosti Eazi-Apps, ktorá sa špecializuje na vytváranie komplexných marketingových riešení, sa datujú od roka 2010, kedy vznikla v anglickom Leicestere. Poskytované služby majú za cieľ zvyšovať predaj výrobkov a zviditeľniť značky na trhu. Firma patrí momentálne k hlavným producentom a dodávateľom moderných mobilných aplikácií a mobilných webových stránok a ako medzinárodná sieť má pobočky vo viac ako pätnástich krajinách.
V perspektíve niekoľkých mesiacov chce Easi-Apps prostredníctvom marketingovej kampane osloviť čo najviac ľudí a ponúknuť im spoluprácu v lukratívnom IT odvetví. Medzi oblasti, na ktoré sa v rámci vývoja moderných technológií sústredí, patrí zvyšovanie úrovne povedomia o značke a viditeľnosti, zefektívnenie využívania sociálnych sietí, zvyšovanie návštevnosti webových stránok alebo zvýšenie viditeľnosti v rámci mobilného vyhľadávania. „Počas nasledujúcich dvanástich mesiacov by sme chceli rozšíriť pôsobenie spoločnosti o niekoľko nových partnerov vo väčšom počte regiónov,“ hovorí developer aplikácií pre smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny, ktorý už spolupracoval s mnohými úspešnými značkami ako napríklad Mr.Kebab alebo Hotel Yasmin.
Franšízantom Eazi-Apps sa môže stať každý, kto má záujem o dlhodobú spoluprácu, je cieľavedomý a priebojný. Vďaka platforme so širokou škálou prispôsobiteľných funkcií a základným balíčkom propagačných materiálov získajú podnikatelia všetky dôležité prvky, ktoré sa podľa Ladislava Gubelinyho stanú základom budúcej úspešnej a prosperujúcej firmy. Pri vstupe do siete je treba počítať so základným jednorazovým poplatkom 8 495 Eur bez DPH. Zakúpením licencie sa podnikateľ stáva členom spoločnosti Eazi-Apps s možnosťou poskytovať obchodné webové aplikácie, pričom predchádzajúce technické a grafické skúsenosti nie sú podmienkou.
V rámci rozšírenia pôsobenia formou franšízovej spolupráce neuprednostňuje firma žiadne regióny a ponuka platí pre celú Českú a Slovenskú republiku. „Zakúpením licencie je príležitosťou pre záujemcov stať sa pánom vlastného času. Preto sme sa rozhodli podporiť túto myšlienku aj inzerciu na úspešných webových stránkach v Česku a na Slovensku,“ uzatvára Ladislav Gubeliny.
Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.