Kvalitná komunikácia sa vracia

Dôvodom toho, že sa Zuzana Kriššáková stala franšízantkou spoločnosti Smilepoint, bola snaha zdokonaliť rozsah kozmetických služieb vlastneného Z-beauty salónu. Kozmetickým službám sa majiteľka venuje už päť rokov a v rámci budovania vzťahov s klientmi chce neustále prinášať niečo nové. Napriek tomu, že nemala predchádzajúce skúsenosti so starostlivosťou o zuby, išla si službu Smilepoint jedného dňa sama vyskúšať a potom bola pevne rozhodnutá rozbehnúť vlastnú pobočku na bielenie zubov.
Reakcia rodiny na jej rozhodnutie bola pozitívna aj preto, že je iniciátorkou nových nápadoch, ktoré rodina prijíma, nie iba v kozmetickom salóne, ale aj doma. Okrem rodinných príslušníkov ju v podnikateľských aktivitách povzbudzujú aj jej spolupracovníci. Preto podľa majiteľky salónu nebol žiadny väčší problém rozvíjať novú pobočku Smilepoint. Skutočnosť, ktorá jej však negatívne zasahuje do podnikania, je ľudská závisť, s ktorou sa stretáva od začiatku svojho pôsobenia. „Snažím sa nevnímať takéto reakcie a venovať sa svojim povinnostiam, ktoré ma bavia a napĺňajú. Služba Smilepoint sa našťastie rozbehla nad moje očakávania,“ hovorí Zuzana Kriššáková a dodáva, že najviac bola prekvapená veľkým záujmom o túto službu zo strany mužov.
Prípadným záujemcom o franšízu by Zuzana Kriššáková poradila, aby si dôkladne prečítali zmluvné podmienky. Práve obsah zmluvy a komunikácia s franšízorom boli pre ňu tým, čo rozhodlo, že spoluprácu naviaže. „Franšízanti sa musia pripraviť na to, že budú musieť dodržiavať určité podmienky. Preto je dôležitá vzájomná dôvera. S partnerom Smilepoint mám osobne iba dobré skúsenosti,“ popisuje spoluprácu Zuzana Kriššáková.
V současnosti, keď majú klienti na trhu možnosť výberu z veľkého množstva salónov, je dôležitá kvalitná komunikácia s klientom, ktorá pre Zuzanu Kriššákovou znamená potvrdenie toho, že sa salónu darí. „Verím, že to, čo do zlepšovania vzťahu so zákazníkmi dáme, sa nám vrátí. Preto sa snažíme vylepšovať so zákazníkmi vzťahy a dávame im najavo, že si ich vážime a máme ich radi. Netreba zabúdať na to, že náš zákazník je náš pán,“ popisuje stratégiu vzťahu ku klientom franšízantka.
Napriek tomu, že je pobočka Smilepoint otvorená iba krátko, uvažuje už majiteľka salónu o sprevádzkovaní druhej pobočky. „Pretože sa môj salón nachádza na východe Slovenska, v Poprade, určite by som teraz išla na západnú časť Slovenska. Je to zatiaľ iba myšlienka, teraz ju už iba zrealizovať,“ uzatvára pohľad do budúcnosti Zuzana Kriššáková.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Najčítanejšie

Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.