Na luxuse sa dá zarobiť

Starostlivosť o zdravie a zovňajšok, je oblasť, do ktorej sú ľudia ochotní investovať stále viac. Nie je čomu sa čudovať, že tuzemský trh láka stále viac značiek, ktoré v tejto oblasti pôsobia. Najnovšie k nám so svojimi produktmi mieri chorvátska značka L`ARÔME, ktorá sa špecializuje na predaj rozlievaných parfumov. V domácom Chorvátsku má sieť 31 pobočiek, z ktorých 30 je prevádzkovaných franšízantami.
Momentálne obchody L`ARÔME ponúkajú svojim zákazníkom a zákazníčkam 110 dámskych a 60 pánskych parfumov. Sú vyrábané v Grasse v Provincii, vo Francúzsku, v továrni, ktorá sa môže pochváliť 52ročnou tradíciou. L`ARÔME rozlievané parfumy umožňujú zákazníkom vybrať si nielen typ parfumu, ktorý chcú, ale tiež množstvo, ktoré potrebujú.
Záujemca o podnikanie pod hlavičkou L`ARÔME si môže vybrať medzi otvorením klasickej franšízovej monobrandovej predajne alebo pobočky vo formáte shop-in-shop. Prvé je obstaranie master-franšízovej licencie, ktorá držiteľa zaväzuje otvoriť aspoň jednu pobočku s produktmi L`ARÔME a ďalej svieť rozvíjať. Vďaka obstaraniu master licencie je jej držiteľovi garantovaná územná exkluzivita.
Ďalšou možnosťou je stať sa majiteľom jednej franšízovej predajne alebo získať oprávnenie na otvorenie obchodu shop-in-shop. Minimálna investícia do otvorenia pobočky „na kľúč“ je 1 425 EUR. Značka L`ARÔME tiež ponúka svojím potenciálnym partnerom začať ako majiteľ jednej pobočky a po troch mesiacoch sa rozhodnúť sa stať master-franšízantom. Podmienkou master-franšízanta je vypracovaný podnikateľský plán na rozšírenie siete na území, na ktorom získal exkluzivitu.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.