Na luxuse sa dá zarobiť

Starostlivosť o zdravie a zovňajšok, je oblasť, do ktorej sú ľudia ochotní investovať stále viac. Nie je čomu sa čudovať, že tuzemský trh láka stále viac značiek, ktoré v tejto oblasti pôsobia. Najnovšie k nám so svojimi produktmi mieri chorvátska značka L`ARÔME, ktorá sa špecializuje na predaj rozlievaných parfumov. V domácom Chorvátsku má sieť 31 pobočiek, z ktorých 30 je prevádzkovaných franšízantami.
Momentálne obchody L`ARÔME ponúkajú svojim zákazníkom a zákazníčkam 110 dámskych a 60 pánskych parfumov. Sú vyrábané v Grasse v Provincii, vo Francúzsku, v továrni, ktorá sa môže pochváliť 52ročnou tradíciou. L`ARÔME rozlievané parfumy umožňujú zákazníkom vybrať si nielen typ parfumu, ktorý chcú, ale tiež množstvo, ktoré potrebujú.
Záujemca o podnikanie pod hlavičkou L`ARÔME si môže vybrať medzi otvorením klasickej franšízovej monobrandovej predajne alebo pobočky vo formáte shop-in-shop. Prvé je obstaranie master-franšízovej licencie, ktorá držiteľa zaväzuje otvoriť aspoň jednu pobočku s produktmi L`ARÔME a ďalej svieť rozvíjať. Vďaka obstaraniu master licencie je jej držiteľovi garantovaná územná exkluzivita.
Ďalšou možnosťou je stať sa majiteľom jednej franšízovej predajne alebo získať oprávnenie na otvorenie obchodu shop-in-shop. Minimálna investícia do otvorenia pobočky „na kľúč“ je 1 425 EUR. Značka L`ARÔME tiež ponúka svojím potenciálnym partnerom začať ako majiteľ jednej pobočky a po troch mesiacoch sa rozhodnúť sa stať master-franšízantom. Podmienkou master-franšízanta je vypracovaný podnikateľský plán na rozšírenie siete na území, na ktorom získal exkluzivitu.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?