Franšíza so známou tvárou

O tom, že známe a obľúbené tváre pomáhajú značkám k úspechu, sa vydalo už niekoľko kníh. Vždy je však potrebné hľadať spojenie, ktoré má logiku. A práve to sa podarilo konceptu Amaryllis, ktorý na našom trhu pôsobí od roku 2010. Ten spojil svoje sily s českou modelkou, moderátorkou a podnikateľkou v jednej osobe Agátou Prachařovou.
„Spolupráca s pani Prachařovou je pre nás dôležitá z niekoľkých dôvodov. V prvom rade je pani Prachařová vzorným klientom, ktorý berie všetky procedúry veľmi vážne, dodržiava postupy aj v domácej starostlivosti, takže máme vďaka nej relevantné dôkazy účinku našich ošetrení. Spätnou väzbou pre nás je tiež to, že sa zo spokojnej klientky stala aj naším obchodným partnerom, čo je pre nás úžasne nastavené zrkadlo toho, ako nás, naše postupy a služby, ktoré poskytujeme, vnímajú naši klienti a potenciálni franšízanti,“ hovorí zakladateľka Amaryllis MUDr. Zlata Takácsová.
Sú to práve tri roky, čo sa značka Amaryllis rozhodla na svoj rozvoj využiť cestu franšízingu. Dôvodom tohto rozhodnutí bola chuť ponúkať služby z oblasti estetickej medicíny, regenerácie a kozmetiky nielen v Prahe, ale aj v ďalších mestách. Dnes zákazníci vďaka franšízantom nájdu pobočky Amaryllis aj v Jihlave, Tepliciach, Chebe a Chrudimi. „Našim cieľom je, aby bol jedného dňa náš koncept zdravia a krásy prístupný všetkým obyvateľom ČR,“ prezradzuje Takácsová.
Svojim franšízovým partnerom ponúka Amaryllis tri rôzne typy spolupráce. Na vybranom type ďalej závisí výška investície a ďalšie potrebné náležitosti na rozjazd pobočky. „Pre AMARYLLIS BEAUTY MOBILE nie je potrebná ani prevádzka. AMARYLLIS BEAUTY POINT je to skôr v blízkosti zastávok MHD alebo v ich blízkom okolí a pre AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT je dôležité mať v okolí parkovisko,“ vysvetľuje Juraj Slovák, obchodný riaditeľ spoločnosti MEDI HEALTH and BEAUTY, ktorá za konceptom Amaryllis stojí.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?