Franšíza so známou tvárou

O tom, že známe a obľúbené tváre pomáhajú značkám k úspechu, sa vydalo už niekoľko kníh. Vždy je však potrebné hľadať spojenie, ktoré má logiku. A práve to sa podarilo konceptu Amaryllis, ktorý na našom trhu pôsobí od roku 2010. Ten spojil svoje sily s českou modelkou, moderátorkou a podnikateľkou v jednej osobe Agátou Prachařovou.
„Spolupráca s pani Prachařovou je pre nás dôležitá z niekoľkých dôvodov. V prvom rade je pani Prachařová vzorným klientom, ktorý berie všetky procedúry veľmi vážne, dodržiava postupy aj v domácej starostlivosti, takže máme vďaka nej relevantné dôkazy účinku našich ošetrení. Spätnou väzbou pre nás je tiež to, že sa zo spokojnej klientky stala aj naším obchodným partnerom, čo je pre nás úžasne nastavené zrkadlo toho, ako nás, naše postupy a služby, ktoré poskytujeme, vnímajú naši klienti a potenciálni franšízanti,“ hovorí zakladateľka Amaryllis MUDr. Zlata Takácsová.
Sú to práve tri roky, čo sa značka Amaryllis rozhodla na svoj rozvoj využiť cestu franšízingu. Dôvodom tohto rozhodnutí bola chuť ponúkať služby z oblasti estetickej medicíny, regenerácie a kozmetiky nielen v Prahe, ale aj v ďalších mestách. Dnes zákazníci vďaka franšízantom nájdu pobočky Amaryllis aj v Jihlave, Tepliciach, Chebe a Chrudimi. „Našim cieľom je, aby bol jedného dňa náš koncept zdravia a krásy prístupný všetkým obyvateľom ČR,“ prezradzuje Takácsová.
Svojim franšízovým partnerom ponúka Amaryllis tri rôzne typy spolupráce. Na vybranom type ďalej závisí výška investície a ďalšie potrebné náležitosti na rozjazd pobočky. „Pre AMARYLLIS BEAUTY MOBILE nie je potrebná ani prevádzka. AMARYLLIS BEAUTY POINT je to skôr v blízkosti zastávok MHD alebo v ich blízkom okolí a pre AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT je dôležité mať v okolí parkovisko,“ vysvetľuje Juraj Slovák, obchodný riaditeľ spoločnosti MEDI HEALTH and BEAUTY, ktorá za konceptom Amaryllis stojí.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.