Dvojnásobná sieť
Len pred nedávnom vstúpil na slovenský a český trh pôvodom maďarský koncept Smilepoint ponúkajúci zákazníkom bielenie zubov. V minulom roku sa značke podarilo rozšíriť sieť o päť nových pobočiek, čím sa ich počet na Slovensku zdvojnásobil. „Dnes už na 8 miestach zabezpečujeme rýchle a bezpečné, bezperoxidové, kozmetické bielenie zubov. Našim cieľom je aj naďalej rozširovať našu sieť, aby sa toto bezpečné a pohodlné kozmetické ošetrenie dostalo k čo najviac ľudom,“ hovorí Eva Hrneková zo spoločnosti Smiling Slovakia, ktorá je držiteľom master-franšízovej licencie Smilepoint pre Slovensko.
Tým by však expanzia v roku 2015 končiť nemala. Firma totiž očakáva, že do konca roku podpíše ešte asi dve franšízové zmluvy s novými partnermi. V nasledujúcich dvoch rokoch by Smilepoint mal svoju sieť obohatiť o 15 nových pobočiek. Práve preto sa firma rozhodla zaistiť rozvoj konceptu prostredníctvom franšízingu. „Záujem o spoluprácu je veľký, čo môže vyplývať z toho, že ide o inovatívnu a trendy novinku na Slovensku. Navyše na Slovenskom trhu majú radi inovatívne a trendy služby v oblasti skrášľovania tela a počet skeptikov, čo sa týka bielenia zubov, klesá,“ popisuje súčasnú situáciu v branži Hrneková.
Ako ďalej uvádza, v zahraničí sa k sieti Smilepoint pridali aj zubní lekári. „A už aj na Slovensku sme zaviedli Smilepoint Dentist Partner Program, keďže kozmetické bielenie zubov sa okrem salónov krásy stáva príťažlivým aj pre dentistov, ako nová obchodná príležitosť na rozšírenie, doplnenie ich odbornej činnosti,“ doplňuje Eva Hrneková.
Prečítaj články
Od poradenstva až po vlastnú kliniku
/13.10.2025
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.