Dvojnásobná sieť

Len pred nedávnom vstúpil na slovenský a český trh pôvodom maďarský koncept Smilepoint ponúkajúci zákazníkom bielenie zubov. V minulom roku sa značke podarilo rozšíriť sieť o päť nových pobočiek, čím sa ich počet na Slovensku zdvojnásobil. „Dnes už na 8 miestach zabezpečujeme rýchle a bezpečné, bezperoxidové, kozmetické bielenie zubov. Našim cieľom je aj naďalej rozširovať našu sieť, aby sa toto bezpečné a pohodlné kozmetické ošetrenie dostalo k čo najviac ľudom,“ hovorí Eva Hrneková zo spoločnosti Smiling Slovakia, ktorá je držiteľom master-franšízovej licencie Smilepoint pre Slovensko.
Tým by však expanzia v roku 2015 končiť nemala. Firma totiž očakáva, že do konca roku podpíše ešte asi dve franšízové zmluvy s novými partnermi. V nasledujúcich dvoch rokoch by Smilepoint mal svoju sieť obohatiť o 15 nových pobočiek. Práve preto sa firma rozhodla zaistiť rozvoj konceptu prostredníctvom franšízingu. „Záujem o spoluprácu je veľký, čo môže vyplývať z toho, že ide o inovatívnu a trendy novinku na Slovensku. Navyše na Slovenskom trhu majú radi inovatívne a trendy služby v oblasti skrášľovania tela a počet skeptikov, čo sa týka bielenia zubov, klesá,“ popisuje súčasnú situáciu v branži Hrneková.
Ako ďalej uvádza, v zahraničí sa k sieti Smilepoint pridali aj zubní lekári. „A už aj na Slovensku sme zaviedli Smilepoint Dentist Partner Program, keďže kozmetické bielenie zubov sa okrem salónov krásy stáva príťažlivým aj pre dentistov, ako nová obchodná príležitosť na rozšírenie, doplnenie ich odbornej činnosti,“ doplňuje Eva Hrneková.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?