Dvojnásobná sieť

Len pred nedávnom vstúpil na slovenský a český trh pôvodom maďarský koncept Smilepoint ponúkajúci zákazníkom bielenie zubov. V minulom roku sa značke podarilo rozšíriť sieť o päť nových pobočiek, čím sa ich počet na Slovensku zdvojnásobil. „Dnes už na 8 miestach zabezpečujeme rýchle a bezpečné, bezperoxidové, kozmetické bielenie zubov. Našim cieľom je aj naďalej rozširovať našu sieť, aby sa toto bezpečné a pohodlné kozmetické ošetrenie dostalo k čo najviac ľudom,“ hovorí Eva Hrneková zo spoločnosti Smiling Slovakia, ktorá je držiteľom master-franšízovej licencie Smilepoint pre Slovensko.
Tým by však expanzia v roku 2015 končiť nemala. Firma totiž očakáva, že do konca roku podpíše ešte asi dve franšízové zmluvy s novými partnermi. V nasledujúcich dvoch rokoch by Smilepoint mal svoju sieť obohatiť o 15 nových pobočiek. Práve preto sa firma rozhodla zaistiť rozvoj konceptu prostredníctvom franšízingu. „Záujem o spoluprácu je veľký, čo môže vyplývať z toho, že ide o inovatívnu a trendy novinku na Slovensku. Navyše na Slovenskom trhu majú radi inovatívne a trendy služby v oblasti skrášľovania tela a počet skeptikov, čo sa týka bielenia zubov, klesá,“ popisuje súčasnú situáciu v branži Hrneková.
Ako ďalej uvádza, v zahraničí sa k sieti Smilepoint pridali aj zubní lekári. „A už aj na Slovensku sme zaviedli Smilepoint Dentist Partner Program, keďže kozmetické bielenie zubov sa okrem salónov krásy stáva príťažlivým aj pre dentistov, ako nová obchodná príležitosť na rozšírenie, doplnenie ich odbornej činnosti,“ doplňuje Eva Hrneková.
Prečítaj články

„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.