Zmysluplná práca

Svet zdravia ponúka klientom pomoc v oblasti chudnutia a výživového poradenstva. Jan Kvapil podniká pod touto značkou, už od roku 2011. "Hľadal som koncept, ktorý by mal zmysel," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že než sa z neho stal franšízista, podnikal v bankovníctve, ktoré ho dostatočne nenapĺňala.
Franšíza výhodou
Základom každej spoločnosti sú ľudia, ktorí v nej pracujú. "Naučili sme sa dobre pracovať so zamestnancami," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že vzdelaný a profesionálny tím je v tomto odbore základnou podmienkou pre úspešné podnikanie.
Franšízový systém je výhodný pre obe strany. Ako pre materskú spoločnosť ako aj pre každého jednotlivého franšízanta. "Ako jednu z veľkých výhod franšízovej spolupráce považujem to, že vďaka zavedenej značke je jednoduchšie získavať zákazníkov," vysvetľuje Kvapil jeden z dôvodov, ktoré oceňuje na podnikanie pod značkou Svet zdravia.
Zvýšený záujem
"Najväčší záujem o naše služby zaznamenávame na jar, kedy si mnoho ľudí dá novoročné predsavzatie, že schudnú alebo sa potrebujú zbaviť kíl, ktorá získali počas sviatkov," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že ďalším obdobím, kedy je o služby Sveta zdravia zvýšený záujem je doba predchádzajúci letným prázdninám, kedy chcú zákazníci schudnúť do plaviek.
Záujemcovia o otvorenie svojej vlastnej franšízovej pobočky sa musia pripraviť na investíciu v rozmedzí 14 až 28 tisíc eur v závislosti od náročnosti úprav a veľkosti prevádzkarne. V tejto sume sú zahrnuté všetky náklady potrebné pre otvorenie pobočky. A to vrátane franšízového poplatku, kompletného vybavenia a zaškolenie personálu.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?