Zmysluplná práca
Svet zdravia ponúka klientom pomoc v oblasti chudnutia a výživového poradenstva. Jan Kvapil podniká pod touto značkou, už od roku 2011. "Hľadal som koncept, ktorý by mal zmysel," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že než sa z neho stal franšízista, podnikal v bankovníctve, ktoré ho dostatočne nenapĺňala.
Franšíza výhodou
Základom každej spoločnosti sú ľudia, ktorí v nej pracujú. "Naučili sme sa dobre pracovať so zamestnancami," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že vzdelaný a profesionálny tím je v tomto odbore základnou podmienkou pre úspešné podnikanie.
Franšízový systém je výhodný pre obe strany. Ako pre materskú spoločnosť ako aj pre každého jednotlivého franšízanta. "Ako jednu z veľkých výhod franšízovej spolupráce považujem to, že vďaka zavedenej značke je jednoduchšie získavať zákazníkov," vysvetľuje Kvapil jeden z dôvodov, ktoré oceňuje na podnikanie pod značkou Svet zdravia.
Zvýšený záujem
"Najväčší záujem o naše služby zaznamenávame na jar, kedy si mnoho ľudí dá novoročné predsavzatie, že schudnú alebo sa potrebujú zbaviť kíl, ktorá získali počas sviatkov," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že ďalším obdobím, kedy je o služby Sveta zdravia zvýšený záujem je doba predchádzajúci letným prázdninám, kedy chcú zákazníci schudnúť do plaviek.
Záujemcovia o otvorenie svojej vlastnej franšízovej pobočky sa musia pripraviť na investíciu v rozmedzí 14 až 28 tisíc eur v závislosti od náročnosti úprav a veľkosti prevádzkarne. V tejto sume sú zahrnuté všetky náklady potrebné pre otvorenie pobočky. A to vrátane franšízového poplatku, kompletného vybavenia a zaškolenie personálu.
Prečítaj články
Bližšie k zákazníkom počas lockdownu
/08.03.2021
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.