Vernosť sa vypláca

Jedným z dôvodov, prečo tomu tak je, môže byť aj vernosť zákazníkov, na ktorú značka nielen na tuzemskom trhu vsádza. Vie totiž, že veľká základňa verných zákazníkov je dôležitá. „Vďaka podpore zakladania vernostných kariet sa nám darí túto základňu verných klientov veľmi pekne rozširovať. Títo klienti sa samozrejme vracajú a na základe pozitívnych spätných väzieb so sebou spravidla prinesú ďalších klientov,“ hovorí Zuzana Rabíková, manažérka franšízovej siete Yves Rocher.
Pôvodom francúzska značka má v súčasnosti na slovenskom trhu 12 pobočiek. Necelá polovica z nich je v rukách franšízantov. Potenciál však vidí oveľa väčší. Hlavne preto, že je značka Yves Rocher relatívne „mladá“, takže nielen že môže otvárať nové obchody, ale je tu tiež stále veľa potenciálnych klientov, ktorých môže kozmetická značka so svojimi produktmi osloviť.
Na nezáujem o franšízové licencie na prevádzkovanie obchodov Yves Rocher si podľa Rabíkové nemôže sťažovať. Všetko však súvisí s tým, ako sa rozvíja franšízový trh a tiež povedomie o franšízovom spôsobe podnikania. „Ľudia sa o tejto forme podnikania dozvedali z médií čím ďalej, tým častejšie a potom im zostávalo iba vybrať správneho partnera. Často sa nám stáva, že u našich franšízantov sme boli jasná prvá voľba,“ doplňuje Zuzana Rabíková.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?