Zarábajte s úsmevom

Prvým miestom, kde sa u nás pôvodom maďarský koncept predstavil, bolo nákupné centrum v Dunajskej Strede. Práve tam sa prvá pobočka objavila v máji minulého roka. Netrvalo však ani rok a značka sa rozšírila natoľko, že sú jej pobočky dnes dostupné nielen v Dunajskej Strede, ale aj v Bratislave a Košiciach.
„Pri otvorení prvého salónu bolo kozmetické bielenie zubov ako samostatná služba na Slovensku takmer neznáma. Ale po uplynutí jedného roka je už toto rýchle, bezbolestné a bezperoxidové bielenie zubov pre mnohých dostupné,“ hovorí Eva Hrneková zo spoločnosti Smiling Slovakia, ktorá za rozvojom siete v tuzemsku stojí.
Keďže na Slovensku je táto forma bielenia zubov veľkou novinkou, značne veľký záujem je aj o franšízové licencie. „Týždenne nadväzujeme kontakt s viacerými záujemcami. Naším cieľom ja však nájsť tých najvhodnejších partnerov, aby sme spoločne mohli vybudovať silnú a úspešnú Smilepoint značku,“ prezrádza Eva Hrneková. O budúcnosť služieb značky Smilepoint sa na Slovensku nebojí. Stále tu totiž podľa nej klesá počet skeptikov, ktorí sú na bielenie zubov nedôverčiví. Naopak možno pozorovať, že slovenský trh inovatívne a trendové veci aj služby prijíma pozitívne.
V Amerike a vo viacerých štátoch Európy sa už kozmetické bielenie zubov stalo každennou súčasťou života ľudí. „Navyše, v zahraničí sa už pridali k sieti Smilepoint aj viacerí zubári. A ich počet sa čoraz zvyšuje,“ dopľna Hrneková. Táto vlna sa dostala aj do strednej Európy. Ľudia sa už čoraz viac starajú o svoj výzor a o hygienu ústnej dutiny, ktorej súčasťou sú aj biele zuby.
Prečítaj články

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.