Zarábajte s úsmevom

Prvým miestom, kde sa u nás pôvodom maďarský koncept predstavil, bolo nákupné centrum v Dunajskej Strede. Práve tam sa prvá pobočka objavila v máji minulého roka. Netrvalo však ani rok a značka sa rozšírila natoľko, že sú jej pobočky dnes dostupné nielen v Dunajskej Strede, ale aj v Bratislave a Košiciach.
„Pri otvorení prvého salónu bolo kozmetické bielenie zubov ako samostatná služba na Slovensku takmer neznáma. Ale po uplynutí jedného roka je už toto rýchle, bezbolestné a bezperoxidové bielenie zubov pre mnohých dostupné,“ hovorí Eva Hrneková zo spoločnosti Smiling Slovakia, ktorá za rozvojom siete v tuzemsku stojí.
Keďže na Slovensku je táto forma bielenia zubov veľkou novinkou, značne veľký záujem je aj o franšízové licencie. „Týždenne nadväzujeme kontakt s viacerými záujemcami. Naším cieľom ja však nájsť tých najvhodnejších partnerov, aby sme spoločne mohli vybudovať silnú a úspešnú Smilepoint značku,“ prezrádza Eva Hrneková. O budúcnosť služieb značky Smilepoint sa na Slovensku nebojí. Stále tu totiž podľa nej klesá počet skeptikov, ktorí sú na bielenie zubov nedôverčiví. Naopak možno pozorovať, že slovenský trh inovatívne a trendové veci aj služby prijíma pozitívne.
V Amerike a vo viacerých štátoch Európy sa už kozmetické bielenie zubov stalo každennou súčasťou života ľudí. „Navyše, v zahraničí sa už pridali k sieti Smilepoint aj viacerí zubári. A ich počet sa čoraz zvyšuje,“ dopľna Hrneková. Táto vlna sa dostala aj do strednej Európy. Ľudia sa už čoraz viac starajú o svoj výzor a o hygienu ústnej dutiny, ktorej súčasťou sú aj biele zuby.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?