50 šancí na úspech

Aký bol rok 2014 pre sieť Naturhouse na Slovensku?
Minulý rok bol viac ako úspešný vo všetkých smeroch. Otvorili sme 5 nových pobočiek v Pezinku, Galante, Šali, Banskej Bystrici a Žiline, čím sme celkom začali prevádzkovať 16 výživových poradní. Zaviedli sme veľa noviniek pre našich frašízantov aj klientov a stretávame sa s pozitívnym ohlasom.
O aké novinky išlo?
Z noviniek pre franšízantov a ich personál na poradniach môžem menovať unikátny projekt komplexného vzdelávania NATURHOUSE University, ktorý je ušitý na mieru pre potreby našej siete a zlučuje vzdelávanie v oblasti výživy, poradenstvo a osobný rozvoj. Stretli sme sa s veľmi pozitívnym ohlasom a práve otvárame ďalší semester. Ďalší nástroj, ktorý sa nám veľmi osvedčil, sú workshopy pre personál aj franšízantov. Pre klientov pripravujeme ďalší diel obľúbenej kuchárky ,,Varte chutne a zdravo“, ktorej vydanie je naplánované na jún.
S akými plánmi vstupujete do roku 2015? Chystáte nejaké novinky pre vašich klientov alebo pre franšízantov?
Rovnako ako minulý rok aj tento rok plánujeme otvoriť ďalšie 4 až 5 pobočiek. Priestor vidíme v Bratislave, Dunajskej Strede, Nitre, Zvolene, Považskej Bystrici, Prievidzi, Martine, Poprade a pre náš úspešný mikro koncept to platí pre všetky slovenské mestá s 10 až 20 tisíc obyvateľmi.
Aký potenciál pobočkovej siete podľa Vás Slovensko ponúka?
Na slovenskom trhu určite môže nájsť uplatnenie až 50 výživových poradní NATURHOUSE.
Aká je momentálne situácia na slovenskom trhu v oblasti, v ktorej váš koncept pôsobí, teda v oblasti výživového poradenstva?
Situácia je výborná, každý rok zaznamenávame nárast záujmu o naše produkty a služby. Značka NATURHOUSE sa stáva známejšia, klienti už vedia, čo môžu od nás očakávať. Vidíme výrazný nárast v obratoch pobočiek aj počte klientov. Je vidieť neustále sa zvyšujúci podiel nových klientov na základe odporučenia od spokojných klientov. A predpokladáme ďalšie zvyšovanie. Na tomto vynikajúcom stave sa prejavujú tiež novinky, ktoré sme pre našich klientov v minulom roku zaviedli, nový prístup ku školeniu franšízantov a tiež práca franšízantov a personálu, ktorým týmto za zlepšujúce sa výsledky ďakujeme. Ďalšie novinky a inovácie plánujeme uviesť v tohtoročnú jeseň.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?