50 šancí na úspech

Aký bol rok 2014 pre sieť Naturhouse na Slovensku?
Minulý rok bol viac ako úspešný vo všetkých smeroch. Otvorili sme 5 nových pobočiek v Pezinku, Galante, Šali, Banskej Bystrici a Žiline, čím sme celkom začali prevádzkovať 16 výživových poradní. Zaviedli sme veľa noviniek pre našich frašízantov aj klientov a stretávame sa s pozitívnym ohlasom.
O aké novinky išlo?
Z noviniek pre franšízantov a ich personál na poradniach môžem menovať unikátny projekt komplexného vzdelávania NATURHOUSE University, ktorý je ušitý na mieru pre potreby našej siete a zlučuje vzdelávanie v oblasti výživy, poradenstvo a osobný rozvoj. Stretli sme sa s veľmi pozitívnym ohlasom a práve otvárame ďalší semester. Ďalší nástroj, ktorý sa nám veľmi osvedčil, sú workshopy pre personál aj franšízantov. Pre klientov pripravujeme ďalší diel obľúbenej kuchárky ,,Varte chutne a zdravo“, ktorej vydanie je naplánované na jún.
S akými plánmi vstupujete do roku 2015? Chystáte nejaké novinky pre vašich klientov alebo pre franšízantov?
Rovnako ako minulý rok aj tento rok plánujeme otvoriť ďalšie 4 až 5 pobočiek. Priestor vidíme v Bratislave, Dunajskej Strede, Nitre, Zvolene, Považskej Bystrici, Prievidzi, Martine, Poprade a pre náš úspešný mikro koncept to platí pre všetky slovenské mestá s 10 až 20 tisíc obyvateľmi.
Aký potenciál pobočkovej siete podľa Vás Slovensko ponúka?
Na slovenskom trhu určite môže nájsť uplatnenie až 50 výživových poradní NATURHOUSE.
Aká je momentálne situácia na slovenskom trhu v oblasti, v ktorej váš koncept pôsobí, teda v oblasti výživového poradenstva?
Situácia je výborná, každý rok zaznamenávame nárast záujmu o naše produkty a služby. Značka NATURHOUSE sa stáva známejšia, klienti už vedia, čo môžu od nás očakávať. Vidíme výrazný nárast v obratoch pobočiek aj počte klientov. Je vidieť neustále sa zvyšujúci podiel nových klientov na základe odporučenia od spokojných klientov. A predpokladáme ďalšie zvyšovanie. Na tomto vynikajúcom stave sa prejavujú tiež novinky, ktoré sme pre našich klientov v minulom roku zaviedli, nový prístup ku školeniu franšízantov a tiež práca franšízantov a personálu, ktorým týmto za zlepšujúce sa výsledky ďakujeme. Ďalšie novinky a inovácie plánujeme uviesť v tohtoročnú jeseň.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.