Franšíza pod prúdom

Zdravý životný štýl, ktorého súčasťou je aj pravidelný pohyb, je trendom poslednej doby. Podnikatelia to vedia a preto vznikajú stále nové koncepty, ktoré sa snažia na trh priniesť niečo nové. Veľa z nich si pre rozvoj vyberá franšízing.
Jedným z nich je aj česká sieť BodyBody, ktorá na našom území hľadá partnera, ktorý by jej pobočky rozšíril po celom Slovensku. V domácom Česku má značka momentálne 6 pobočiek. Nájdeme ich okrem Prahy tiež v Ostrave, Českých Budejoviciach alebo Brne.
Systém BodyBody sa sústreďuje na efektívne dvadsaťminútové cvičenie prostredníctvom technológie EMS, ktorá podporuje kontraktáciu vo svaloch prostredníctvom elektrických impulzov. Tie prenikajú aj do hlboko umiestnených svalov a človek počas precvičovania rôznych cvikov posilňuje napr. biceps a triceps zároveň. Počas celej doby tréningu cvičia všetky svalové partie zároveň, čo nie je možné pri normálnom tréningu.
Podnikateľ, ktorý by mal záujem o master-franšízovú licenciu konceptu BodyBody, sa musí pripraviť na jednorazový licenčný poplatok vo výške 37 tisíč EUR. Ďalších zhruba 50 tisíc EUR bude musieť investovať do vybudovania vzorového štúdia. V rámci spolupráce bude môcť master-franšízant ponúkať ďalším podnikateľom na Slovensku dva koncepty, a to BodyBody fitness štúdio a BodyBody osobný tréner.
Prečítaj články

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.