Zásielkovňa.cz zamierila do Maďarska

Sieť výdajných miest, ktorá sa v Česku a na Slovensku rozširuje prostredníctvom franšízovej spolupráce, začala fungovať v maďarskom hlavnom meste. Dlho by však pobočka z Budapešti nemala zostať sama. Spoločnosť plánuje v tomto roku na maďarskom trhu vybudovať desiatky nových predajní.
Zásielkovňa neznamená iba výdajné miesta. Na konci minulého roka spustila okrem výdajných miest aj projekt vlastných kamenných predajní, v ktorých môžu vybrané e-shopy časť svojho tovaru vystaviť a priamo predávať. V Česku zatiaľ fungujú tri takéto predajne, a to v Prahe, Hradci Králové a Ostrave. V tomto roku plánuje Zásielkovňa otvoriť pre e-shopy ďalšie predajne.
Spolu s novým projektom vlastných kamenných predajní ponúka Zásielkovňa.cz v súčasnosti viac ako 600 e-shopom možnosť získania zákazníkov. Tieto e-shopy môžu vďaka logistickým a podporným službám Zásielkovne expandovať do okolitých európskych krajín. Záujem o ich tovary u susedov určite je. Len v prvej polovici roku 2014 zaznamenali český obchodníci v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2013 takmer 50 % nárast platieb zo zahraničia. Donedávna pritom platilo, že väčšina českých e-shopov o predaji v iných krajinách, s výnimkou dodávok na Slovensko, ani neuvažovala.
„E-shopy z Česka majú aj vďaka svojej dravosti veľkú šancu presadiť sa na okolitých trhoch. Výhody, ktoré u nich zahraniční zákazníci môžu oceniť, sú nízka cena, kvalitné služby a originálny tovar. E-shopy zase môžu využiť rozvinutú infraštruktúru a strategickú polohu Česka vzhľadom k východnej aj západnej Európe,“ približuje zakladateľka Zásielkovne Simona Kijonková.
Prečítaj články

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.