Biznis pre deti

Deti rastú a s tým rastú aj ich potreby týkajúce sa nábytku. Preto by mal aj on rásť s nimi. Podľa tohto hesla sa riadi dánsky výrobca nábytku pre deti, ktorý sa usiluje o vstup na tuzemský trh s cieľom budovať tu franšízovú sieť obchodov s jeho produktmi.
Záujemca o otvorenie predajne tejto značky sa musia pripraviť na investíciu pohybujúcu sa medzi 120 až 150 tisíc eur. Tieto vynaložené finančné prostriedky pokryjú vybavenie obchodu, jeho spustenie a tiež franšízovú licenciu Flexa.
Čo sa týka limitov, ktoré musia priestory pre otvorenie obchodu spĺňať, nemá Flexa vysoké požiadavky. "Náš koncept je flexibilný tak, že je realizovateľný takmer kdekoľvek - ako v nákupných centrách, tak aj v kamenných pobočkách v centrách miest," vysvetľuje Chan Le, European Retail Manager spoločnosti Flexa.
Spoločnosť Flexa bola založená v roku 1972. Základom značky Flexa je nápad vytvoriť flexibilný nábytok pre deti, ktorý sa dá prestavať tak, ako deti rastú v priebehu svojho života. Momentálne môžeme v 40 krajinách sveta nájsť približne 140 predajní tejto značky.
Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.