Biznis pre deti
Deti rastú a s tým rastú aj ich potreby týkajúce sa nábytku. Preto by mal aj on rásť s nimi. Podľa tohto hesla sa riadi dánsky výrobca nábytku pre deti, ktorý sa usiluje o vstup na tuzemský trh s cieľom budovať tu franšízovú sieť obchodov s jeho produktmi.
Záujemca o otvorenie predajne tejto značky sa musia pripraviť na investíciu pohybujúcu sa medzi 120 až 150 tisíc eur. Tieto vynaložené finančné prostriedky pokryjú vybavenie obchodu, jeho spustenie a tiež franšízovú licenciu Flexa.
Čo sa týka limitov, ktoré musia priestory pre otvorenie obchodu spĺňať, nemá Flexa vysoké požiadavky. "Náš koncept je flexibilný tak, že je realizovateľný takmer kdekoľvek - ako v nákupných centrách, tak aj v kamenných pobočkách v centrách miest," vysvetľuje Chan Le, European Retail Manager spoločnosti Flexa.
Spoločnosť Flexa bola založená v roku 1972. Základom značky Flexa je nápad vytvoriť flexibilný nábytok pre deti, ktorý sa dá prestavať tak, ako deti rastú v priebehu svojho života. Momentálne môžeme v 40 krajinách sveta nájsť približne 140 predajní tejto značky.
Prečítaj články
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Franšízová sieť Maxeco hľadá nových partnerov pre slovenský trh. Skúsenosti z odboru nie sú nutné, záujemcov čaká dôkladné školenie a následná podpora.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Najčítanejšie
Franchising – čo to je?
/03.10.2013
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Mezinárodná franšízová sieť Extra Services poskytuje služby vo viac ako 15 krajinách EÚ. Teraz hľadá master-franšízanta pre rozvoj značky na Slovensku.