Ponúkneme viac služieb
Aký bol rok 2014 pre sieť Fitness Food Menu?
Rok 2014 bol pre Fitness Food Menu v znamení začiatku rebrandingu. Ten vyžadoval prípravu, ale aj značnú energiu aby sme aj koncovým zákazníkom vysvetlili, aké možnosti môžu teraz využívať. Po dokončení rebrandingu bolo naše úsilie kladené na prípravy vstupu na slovenský trh, kam sme pomocou master-franšízanta vstúpili. Podľa prvých výsledkov, ktoré máme tento rok k dispozícii, sa zdá, že výsledky slovenských prevádzok sa začínajú rysovať do podoby, ktorú sme očakávali. Zahájili sme rokovania s potenciálnym master-franšízistom v Poľsku. Tu by sme radi nadviazali na doterajšie skúsenosti a výsledky. Na domácom, teda českom trhu sme sa venovali predovšetkým plnenie marketingových plánov a posilňovali naše postavenie v jednotlivých regiónoch. Všeobecné hodnotenie by teda pre FFMenu za rok 2014 bolo - splnené.
S akými plánmi vstupujete do roku 2015?
Našou snahou je prichádzať každý rok s novinkami ako pre koncových zákazníkov tak aj pre franšízantov. Pre koncových zákazníkov pripravujeme projekt v spolupráci s významnými partnermi z odboru nadväzujúcich na oblasti ako "krása, zdravie, fitness, wellness, štýl", ktorý ponesie názov definujúce obsah slova = Premeny. Rozsah balíčkov pre zákazníkov bude obrovský, zatiaľ čo do tejto doby sa slovo premeny skloňovalo iba v obsahu zmeny vizáže tak premeny s FFMenu budú zahŕňať trojmesačný proces, kedy zákazník bude mať k dispozícii kompletné služby za účelom naplnenia cieľa, teda trojmesačnú stravu FFMenu, osobného trénera, skupinové cvičenie, suplementáciu, služby profi kaderníckeho štúdia, vizážistu, poradenstvo stylistu, ale aj vstupy do welness a solária. Sme si vedomí, že suma, ktorú by klient musel za tieto služby zaplatiť by bola obrovská, ale vďaka partnerom a sponzorom projektu bude čiastka pre zákazníka takmer symbolická. Tento projekt bude spustený zatiaľ pre južnú Moravu a plán ďalších pokračovanie bude neskôr zverejnený na našich webových stránkach.
Nejaké novinky pre franšízantov chystáte?
Áno, tiež na nich čaká rad noviniek. Môže to byť ponuka špeciálnych operatívnych lízingov pre osobné a úžitkové vozidlá, čo prinesie zásadné ušetrenie prevádzkových nákladov, ale aj vstupných nákladov pri obstarávaní vybavenie novej pobočky, ale aj nové receptúry, na ktorých sa mali možnosť podieľať práve naši kolegovia.
Koľko nových pobočiek ste v minulom roku otvorili?
Fitness Food Menu sa v roku 2014 objavilo novo v deviatich mestách v Českej republike a v 14 mestách na Slovenskú, kde sú obsluhované z dvoch výrobní.
Koľko by ich malo začať prevádzku tento rok?
V roku 2015 je zatiaľ na marec plánované spustenie pobočky Karviná, Český Těšín, Havířov, Třinec, Jablunkov. Tieto mestá budú obsluhovaná novou výrobou v meste Karviná. Plán v roku 2015 je rozšíriť naše služby v regióne južných Čiech, kde zatiaľ naše služby poskytujeme iba v Českých Budějoviciach. Posilniť novou výrobou by sme chceli aj západ Čiech. Samozrejme už spomínaný vstup na trh Poľska je cieľom v roku 2015, ale aj nachádzanie nových kolegov najmä pre východ Slovenska, napríklad pre oblasť Košíc.
Aký potenciál pobočkovej siete podľa Vás Slovensko ponúka?
Značný. Podľa informácií, ktoré sme zbierali z rôznych zdrojov nezávislých na sebe sa nám vlastne už dnes potvrdzuje, že vzhľadom na podobne nastavenému zmýšľanie vyprofilovaných zákazníkov a nízkemu pokrytie konkurenčným prostredím je potenciál prirodzene vysoký. Na druhú stranu už teraz poznáme aj drobná úskalia akými sú napr. Vyššie náklady najmä na suroviny, ale aj tento negatívny faktor bude postupne odstránený. Vďaka rastúcej sieti sa totiž zvyšuje aj tlak na cenu u dodávateľov, kde sieť a množstvo je pre dodávateľa argumentom prečo znížiť cenu kľúčového sortimentu používaných surovín. Ak zhrnieme naše poznatky a informácie z tohto trhu tak síce ide hocikedy o "priekopnícku prácu" pre oblasť systémového zdravého stravovania, ale potenciál tento trh určite má a je len otázkou, ako rýchlo budú služby zákazníkom ponúknuté as akým servisom.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?