Chudnutie bez námahy

Redukcia váhy bolo, je a vždy bude témou, ktorou sa budú zaoberať ľudia v každej generácii. Nie je tak prekvapením, že z tohto trendu sa stal výnosný biznis. Na trhu sa objavujú ako úspešné koncepty, tak tie neúspešné. Jedným z konceptov, ktorý sa rozhodol bojovať s nadváhou, sa stal Systém asistovaného hubnutí (SAH). Vlani bol rovnomennou spoločností z Českej republiky stvorený franšízový systém, aby šíril ľahšie osvetu v boji s nadmernými kilami. Svojich franšízantov by chcel nájsť aj u nás.
Systém asistovaného hubnutí využíva iných mechanizmov, ako je obvyklé u väčšiny firiem, ktoré sa na tento trend zamerali. "Trh je přesycován tvrdeniami, že sa musia pri chudnutí obmedzovať strava a veľa cvičiť, či navodzujú pocit, že sa musia jesť najrôznejšie doplnky stravy, ktoré navodzujú pocit, že sa bez týchto prostriedkov redukujúci nezaobíde," komentuje trh Lenka Náměstková, ktorá projekt SAH stvorila. Systém SAH dbá práve na stravu a jej korigovanie.
Rok 2014 sa niesol v znamení tvorby franšízového konceptu u našich západných susedov. Licencia bola predaná do Vrchlabí, Mariánskych Lázní a Prahy. Sama Lenka Náměstková vedie pobočku v Nymburku. "Dokončili sme našu franšízu tak, aby mohlo všetko správne fungovať. Tento rok by sme sa chceli zamerať na zvýšenie franšízových poradných jednotiek, napríklad v Brne, Olomouci, Ústí nad Labem či Liberci. Opäť chceme otvoriť Českej Budějovic. Na programe dňa je aj expanzia na Slovensko," vymenúva časť plánov Lenka Náměstková.
Franšízová licencie SAH vyjde na 2963 eur a potenciálny franšízant musí splniť podmienku odbornej spôsobilosti. Poradňu tak nemôže prevádzkovať ktokoľvek. "Budúci franšízant musí byť Vyštudovaný v obore nutričného poradenstva. Pokiaľ nemá toto oprávnenie, potom musí zabezpečiť trvalý vzťah s osobou, ktorá toto vzdelanie má. Viazanú živnosť potom nie je problém získať," upozorňuje Lenka Náměstkové. Zmluva s franšízantmi sa uzatvára na 5 rokov s možnosťou predĺženia.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?