S franšízou do ďalších miest

Cieľom značky Contours, ktorá sa špecializuje na budovanie fitness klubov určených pre ženy, je aj tento rok rozširovanie siete po celom Slovensku. "Momentálne rokujeme s troma vážnymi záujemcami, takže sme na dobrej ceste k otvorení ďalších pobočiek," prezrádza Ondřej Velc, konateľ firmy Alfréd, ktorá stojí za značkou Contours s tým, že na našom trhu funguje celkom 6 fitness centier Contours.
Podľa Velce však Slovensko poskytuje pre značku ďaleko väčší potenciál. "Naším cieľom je preniknúť s pobočkami do všetkých krajských miest, miesto však vidíme aj v ďalších mestách s počtom obyvateľov nad 40 tisíc," dopĺňa. Záujemca o licenciu na prevádzkovanie fitness klubu Contours musí byť pripravený na investíciu vo výške približne 28tisíc eur. Doba návratnosti investície sa potom podľa Velce pohybuje v rozmedzí jedného roka až troch rokov.
Nielen rozvojom pobočkovej siete sa Contours však v súčasnosti zaoberá. Aby aj svojim franšízantom pomohol budovať silnú členskú základňu, rozširuje aj množstvo služieb, ktoré môžu svojim klientkám poskytovať. "Chystáme nový druh skupinového cvičenia pre ženy a unikátny výživový program pre členky. Tesne pred spustením sú potom nové webové stránky a skúšame marketing, ktorý sa nám veľmi osvedčil v Českej republike," odhaľuje Ondřej Velc.
Prečítaj články

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.