S franšízou do ďalších miest

Cieľom značky Contours, ktorá sa špecializuje na budovanie fitness klubov určených pre ženy, je aj tento rok rozširovanie siete po celom Slovensku. "Momentálne rokujeme s troma vážnymi záujemcami, takže sme na dobrej ceste k otvorení ďalších pobočiek," prezrádza Ondřej Velc, konateľ firmy Alfréd, ktorá stojí za značkou Contours s tým, že na našom trhu funguje celkom 6 fitness centier Contours.
Podľa Velce však Slovensko poskytuje pre značku ďaleko väčší potenciál. "Naším cieľom je preniknúť s pobočkami do všetkých krajských miest, miesto však vidíme aj v ďalších mestách s počtom obyvateľov nad 40 tisíc," dopĺňa. Záujemca o licenciu na prevádzkovanie fitness klubu Contours musí byť pripravený na investíciu vo výške približne 28tisíc eur. Doba návratnosti investície sa potom podľa Velce pohybuje v rozmedzí jedného roka až troch rokov.
Nielen rozvojom pobočkovej siete sa Contours však v súčasnosti zaoberá. Aby aj svojim franšízantom pomohol budovať silnú členskú základňu, rozširuje aj množstvo služieb, ktoré môžu svojim klientkám poskytovať. "Chystáme nový druh skupinového cvičenia pre ženy a unikátny výživový program pre členky. Tesne pred spustením sú potom nové webové stránky a skúšame marketing, ktorý sa nám veľmi osvedčil v Českej republike," odhaľuje Ondřej Velc.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?