Zdravý trend

V minulom roku otvoril Svet zdravia na Slovensku štyri nové pobočky, a to v Liptovskom Mikuláši, Košiciach, Trenčíne a v bratislavskej štvrti Petržalka. Ich prevádzka začala vďaka ich franšízovým partnerom. Vďaka nim tak u nás dnes nájdeme 14 centier tejto značky, v ktorých len za minulý rok klienti schudli 13 246 kilogramov. S rozvojom konceptu však nechce poľaviť ani v roku tohtoročnom.
"Naším plánom pre rok 2015 je naďalej zviditeľňovať Svet zdravia na slovenskom trhu a samozrejme aj rozširovať našu pobočkovú sieť," hovorí výkonná riaditeľka Sveta zdravia na Slovensku Zuzana Trepková s tým, že momentálne prebiehajú prípravy na otvorenie novej pobočky v Malackách. Ďalšie miesta sa potom budú odvíjať od záujmu franšízantov. To, že pre ďalšie poradne tejto značky na slovenskom trhu miesto je, potvrdzuje záujem koncových klientov. "Oslovujú nás klienti z celého Slovenska. V súčasnej dobe totiž nemáme radu miest obsadených, a to vrátane väčších miest," dopĺňa Trepková.
Svet zdravia však dbá aj na neustály vývoj služieb, ktoré franšízanti môžu svojim klientom ponúkať. Okrem jeho systému Komplexné nutričné typológie, ktorú pre koncept vytvoril odborník na výživu Petr Fořt, tak v spolupráci s ním pripravujú ďalšie novinky. "Tento rok spúšťame komplexnú nutričnú typológiu pre športovcov, ako profesionálov, tak i amatérov, a pre deti," upozorňuje Zuzana Trepková.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?