Boj s tetovaním

Čím viac ľudí má záujem sa tetovať, tým viac ľudí tiež prichádza so túžbou sa tetovanie zbaviť. Na trend už začala reagovať nemecká spoločnosť Skinial, ktorá prináša metódu odstránenie tetovania pomocou zvláštnej tekutiny, ktorá tetovanie vypudí z kože. Estetická centrá prinášajúci túto metódu rozvíja Skinial na základe franchisy a master-franchisového partnera hľadá aj u nás.
Štúdia Skinial sa v Európe stretla s obrovským záujmom a spoločnosť rýchlo našla franchisovej partnermi mimo Nemecka aj vo Švajčiarsku, v Poľsku, Rakúsku, Švajčiarsku, Taliansku a Španielsku. Počet štúdií dosahuje čísla 45. "V tomto roku sa snažíme náš koncept rozšíriť do ďalších štátov Európy, predovšetkým do strednej a juhovýchodnej Európy, kam patrí aj Česká republika a Slovensko. Zároveň plánujeme zdvojnásobiť počet štúdií a dosiahnuť počet 100," komentuje stratégiu Klaus bodom.
Prvé štúdia by spoločnosť Skinial rada otvorila vo velkých mestách. Záujemcovia o master-franchisovú licenciu si musia pripraviť 30-tisíc eur. Individuálnej licencie na jedno štúdio stojí 17 tisíc eur (470 tisíc korún).
Štúdia Skinial sa mimo Európy dokázala presadiť aj v Austrálii, kde sa otvorilo už 17 franchisových kliník ponúkajúce odstránenie tetovania pomocou metódy vzniknuté v Nemecku. Firma sa obzerá aj po americkom trhu, kde rokuje s prípadnými záujemcami.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?