Boj s tetovaním
Čím viac ľudí má záujem sa tetovať, tým viac ľudí tiež prichádza so túžbou sa tetovanie zbaviť. Na trend už začala reagovať nemecká spoločnosť Skinial, ktorá prináša metódu odstránenie tetovania pomocou zvláštnej tekutiny, ktorá tetovanie vypudí z kože. Estetická centrá prinášajúci túto metódu rozvíja Skinial na základe franchisy a master-franchisového partnera hľadá aj u nás.
Štúdia Skinial sa v Európe stretla s obrovským záujmom a spoločnosť rýchlo našla franchisovej partnermi mimo Nemecka aj vo Švajčiarsku, v Poľsku, Rakúsku, Švajčiarsku, Taliansku a Španielsku. Počet štúdií dosahuje čísla 45. "V tomto roku sa snažíme náš koncept rozšíriť do ďalších štátov Európy, predovšetkým do strednej a juhovýchodnej Európy, kam patrí aj Česká republika a Slovensko. Zároveň plánujeme zdvojnásobiť počet štúdií a dosiahnuť počet 100," komentuje stratégiu Klaus bodom.
Prvé štúdia by spoločnosť Skinial rada otvorila vo velkých mestách. Záujemcovia o master-franchisovú licenciu si musia pripraviť 30-tisíc eur. Individuálnej licencie na jedno štúdio stojí 17 tisíc eur (470 tisíc korún).
Štúdia Skinial sa mimo Európy dokázala presadiť aj v Austrálii, kde sa otvorilo už 17 franchisových kliník ponúkajúce odstránenie tetovania pomocou metódy vzniknuté v Nemecku. Firma sa obzerá aj po americkom trhu, kde rokuje s prípadnými záujemcami.
Prečítaj články
Od poradenstva až po vlastnú kliniku
/13.10.2025
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.