Všetko je inak

Na českom trhu pôsobí veľa značiek, ktoré pomáhajú klientom s redukciou váhy. Čím je Systém asistovaného chudnutia odlišný?
Systém asistovaného chudnutia úplne stavia na hlavu veľké množstvo zažitých dietetických tvrdení vrátane toho, že je nutné obmedziť stravu a cvičiť. Ani jedno nie je potrebné. Systém asistovaného chudnutia je biochémia v praxi. Úplne vyvracia 50, 60 rokov staré domnienky, ktoré sa síce neustále opakujú, ale bohužiaľ ani tým sa nestanú pravdou. A na tieto nepravdivé tvrdenia potom doplácajú ľudia, pretože sa snažia dodržiavať všetky tie poučky, ale ich vlastné tela chátrajú. Systém asistovaného chudnutia je sprievodcom k navráteniu zdravia do tiel klientov.
Prečo ste si pre rozvoj siete zvolili cestu franchisingu?
Franchising je najvhodnejšia forma, pretože terapeut pracujúci Systémom asistovaného chudnutia nie je žiadny pracovník! Stáva sa podnikateľom, ktorý sám rozhoduje o tom, ako svoje peniaze využije, využíva prednosť franchisy, ale je si svojim pánom. Sme elitou diplomovaných nutričných terapeutov a naše vzdelanie prevyšuje klasický priemer, pretože franchisant je nútení sa aj naďalej vzdelávať a neostať na dosiahnutej úrovni.
Aké plány máte v Českej republike a na Slovensku? Koľko pobočiek podľa Vás na týchto dvoch trhoch nájde svoje miesto?
Podľa našich analýz, máme v Českej republike miesto pre 88 franchisantov. Na Slovensku by malo pôsobiť 25 franchisantov. V súčasnosti má Systém asistovaného chudnutia štyri pobočky. Vo Vrcholabí, v Mariánskych Lázniach a v Prahe sú v rukách franchisových partnerov. V Nymburku je v prevádzke jedna vlastná pobočka.
Ako vyzerá ideálny franchisant Systému asistovaného chudnutia?
Po skúsenostiach, ktoré sme získali, pretože predchádzajúci franchisanti idú do otvoreného prostredia, tak rozhodne musí byť priebojní, v každom prípade komunikatívni, empatickí a schopní spolupracovať. Je potrebné si uvedomiť , že aj keď je franchisant centrálou podporovaný, musí preukázať svoju iniciatívu.
Aké sú podmienky, okrem príslušného vzdelania, pre získanie franchisovej licencie?
Vzdelanie je najdôležitejšie. Franchisu Systému asistovaného chudnutia nemôže získať nikto, kto nemá príslušné vzdelanie, pretože k nám chodia chorí ľudia a terapeut musí vedieť, ako má vyzerať diéta s Crohnovým ochorením, celiakiou či warfarinom. Inak nie je potrebné nič iné, všetko ostatné sa rieši v súčinnosti s franchisorom.
Akú podporu od Vás franchisový partner získa?
Môže sa spoľahnúť na spoluprácu pri vyhľadávaní vhodných priestorov, know how overené funkčnou firmou, prepracované metódy spôsobu vedenia klientov. Okrem kompletného prevádzkového manuálu získa aj hotové marketingové postupy, spracované materiály ako napríklad karty klientov, doplnkové tabuľky, merania, tzv. biele a zelené pokyny alebo neustále aktualizované recepty k zníženiu nadváhy. Samozrejmosťou sú tiež webové stránky s vysokou mierou vyhľadávanosti.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?