Fitness pre ženy

Konkurencia v oblasti fitness štúdií vedie firmy k tomu, že musia svoje podnikanie neustále inovovať. Preto franchisová sieť Contours, ktorá sa vyznačuje 30minutovými kruhovými tréningami pre ženy, sa zamerala na pole zdravotného cvičenia a integruje do svojich pobočiek služby nutričného a motivačného poradenstva. Do toho pokračuje vo vyhľadávaní franchisantov v krajských mestách.
Na Slovensku sa práve nachádza 6 fitness centier Contours a spoločnosť Alfréd, ktorá drží master-franchisovú licenciu pre ČR a SR, u nás plánuje obsadiť všetky krajské mestá. „Aj na Slovensku si naše cvičenie našlo veľa zákazníčok. Máme v pláne obsadiť všetky okresné mestá,“ približuje ciele na Slovensku Ondřej Velc, konateľ firmy Alfréd. Aj tu sa bude integrovať nutričné a motivačné poradenstvo, aby členky mohli mať ešte väčšiu radosť zo života.
Franchisový koncept Contours je v susednom Česku úspešnejší. Už obsadil takmer všetky mestá nad 30 tisíc obyvateľov a vrhol sa aj na menšie, minulý rok boli uvedené do prevádzky fitness v Kroměříži a Jirkove. „Tieto pobočky fungujú vysoko nad očakávania. Vysvetlením môže byť nízka konkurencia v menších mestách,“ vymenováva úspech Ondřej Velc.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.