Víťazné konope

Česká značka výrobkov z konope Carun získava na známosti. Konopná masť Carun na veľtrhu prírodných a organických produktov (Natural & Organic Products Europe), ktorého 19. ročník sa konal v Londýne, získala druhé miesto v kategórii Najlepší nový prírodný produkt. V Česku sa firme Carun Pharmacy podarilo za dobu svojho pôsobenia na trhu otvoriť už 12 franchisových Konopných lekární.
Vďaka ocenenie sa firme podarilo získať kontakty na podnikateľov, ktorí by chceli začať spoluprácu nielen vo forme expanzie produktov do ďalších krajín, ale tiež osvety o liečivých účinkoch konopných produktov. "Ocenenie, ktoré sme získali v Londýne, považujeme za obrovský úspech. Na spoluprácu s nami teraz čaká 70 medzinárodných korporácií, ktoré chcú našu značku priniesť do ich krajiny. Ide napríklad o Kuvajt, Hongkong, Spojené štáty americké, Kolumbii či Portugalsko,"komentuje výsledok Jiří Stabla, majiteľ Carun Pharmacy a zakladateľ konopných výrobkov Carun.
Konopné výrobky ponúka firma aj v sieti franchisových pobočkách Konopná lekáreň. Sú medzi nimi metropoly Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, ale aj menšie mestá ako Havířov, Litoměřice, Chrudim, Benešov, či Frýdlant nad Ostravicí. Sezónne potom môžu klienti nakúpiť liečivé prostriedky aj na zámku Konopiště. „Jedná sa o veľmi inteligentný koncept, ktorý má, podľa môjho názoru, veľký ohlas," myslí si Jiří Stabla.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?