Zdravie až domov
Zdravé menu šité na mieru podľa potrieb klientov ponúka franchisový koncept Fitness food menu, ktorý v minulom roku úplne zmenil image. Počas roka spoločnosť tiež predstavila administratívny systém so zákazníckou sekciou a do toho otvárala ďalšie franchisové pobočky. "Otvorili sme pobočky pre obsluhu regiónu Karlovy Vary, Sokolov a Tachov," dodáva majiteľ firmy Tomáš Volf.
"Krabičková diétu" rozbehla firma Fitness food menu už po celej Českej republike. Zákazníci si môžu objednať jedlo už zo 44 predajných miest po celom Česku a vďaka veľkému úspechu sa značka rozhodla expandovať aj na Slovensko. "Naše aktivity sú v túto chvíľu venované predovšetkým preniknutiu na slovenský trh. Ten je z pohľadu franchisora pre nás prioritou," hovorí Tomáš Volf s tým, že firma má zazmluvnené prvé kontrakty a kolaudujú priestory určené na výrobu.
Výrobná pobočka bude po zahájení prevádzky obsluhovať mesta Malacky, Senica, Trnava a Bratislava. Kladne spoločnosť vníma aj pozitívny ohlas potenciálnych franchisových partnerov. "Podnikatelia vnímajú náš franchisový koncept ako medzeru na trhu a zaujímajú sa o našu licenciu. Už teraz rokujeme s 3 záujemci o franchisovú licenciu," komentuje záujem Tomáš Volf. Vada slovenského trhu je podľa Volfa v zlej legislatíve, ktorá je iná v nárokoch na výrobu jedla než v Česku.
Prečítaj články

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.