Na cesty s franchisou

Pôvodom poľská cestovná agentúra si zvolila pre zahraničnú expanziu Slovensko a tiež Českú republiku najmä preto, že jej vedenie verí, že oba trhy majú s tým poľským veľa spoločných znakov. Výhodu potom vidí aj v geografickej blízkosti. Prvotným cieľom spoločnosti je nájsť na oboch trhoch partnera, vďaka ktorému otvorí prvú pobočku. Tá bude následne slúžiť ako pilotný projekt a napomôže tak hľadanie ďalších franchisových partnerov tak, aby sa sieť rozšírila po oboch republikách.
Záujemca o franchisovú licenciu by mal mať znalosti z odboru a chuť rozvíjať značku My Travel na českom a slovenskom trhu. Na zriadenie a vybavenie pobočky My Travel si musia pripraviť zhruba 9000 EUR. Ďalej na neho bude čakať mesačný poplatok za vo výške približně 90 EUR za informačné systémy, marketingovú podporu a poštovné.
My Travel je cestovná agentúra, ktorá predáva cestovné služby poskytované rôznymi touroperátormi. Mimo to klientom ponúka aj predaj leteniek, autobusových cestovných lístkov a tiež cestovné poistenie. V domovskom Poľsku má My Travel momentálne 65 pobočiek, z ktorých 60 je v rukách franchisantov. "Naším cieľom je mať na konci tohto roka v Poľsku 80 kancelárií, samozrejme bez toho, aby sme nejako zľavili zo svojich požiadaviek na kvalitu poskytovaných služieb," povedal Damian Ozga, CEO spoločnosti My Travel.
Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.