Na cesty s franchisou

Pôvodom poľská cestovná agentúra si zvolila pre zahraničnú expanziu Slovensko a tiež Českú republiku najmä preto, že jej vedenie verí, že oba trhy majú s tým poľským veľa spoločných znakov. Výhodu potom vidí aj v geografickej blízkosti. Prvotným cieľom spoločnosti je nájsť na oboch trhoch partnera, vďaka ktorému otvorí prvú pobočku. Tá bude následne slúžiť ako pilotný projekt a napomôže tak hľadanie ďalších franchisových partnerov tak, aby sa sieť rozšírila po oboch republikách.
Záujemca o franchisovú licenciu by mal mať znalosti z odboru a chuť rozvíjať značku My Travel na českom a slovenskom trhu. Na zriadenie a vybavenie pobočky My Travel si musia pripraviť zhruba 9000 EUR. Ďalej na neho bude čakať mesačný poplatok za vo výške približně 90 EUR za informačné systémy, marketingovú podporu a poštovné.
My Travel je cestovná agentúra, ktorá predáva cestovné služby poskytované rôznymi touroperátormi. Mimo to klientom ponúka aj predaj leteniek, autobusových cestovných lístkov a tiež cestovné poistenie. V domovskom Poľsku má My Travel momentálne 65 pobočiek, z ktorých 60 je v rukách franchisantov. "Naším cieľom je mať na konci tohto roka v Poľsku 80 kancelárií, samozrejme bez toho, aby sme nejako zľavili zo svojich požiadaviek na kvalitu poskytovaných služieb," povedal Damian Ozga, CEO spoločnosti My Travel.
Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.