Estetika boduje

V minulom roku na trhu začali v Česku pôsobiť po dlhoročných prípravách estetické centrá Amaryllis. Spoločnosť Medi Health and Beauty, ktorá koncept zastupuje, sa na jeho rozvoj rozhodla využiť franchising. Záujemcovia o licenciu si môžu vybrať z 3 variant spolupráce, vybudovať vlastné centrum Amaryllis, či ponúkať estetické služby, pričom nemusia otvoriť pobočku. Jedna z takýchto, konkrétne Beauty Point, už pôsobí aj na Slovensku v Dunajskej Strede.
Profesionálny prístup a snaha porozumieť klientovi sú v konkurenčnom prostredí kozmetických štúdií jedným zo základných pilierov úspechu. „Všimli sme si, že veľa center zameraných na estetické úkony tento rok krachuje. Musím sa priznať, že nám sa vďaka profesionálnemu prístupu a neustálemu vyvíjaniu nových postupov zákazníkov darí získavať a udržať,“ komentuje trh Juraj Slovák z konceptu Amaryllis. Plusom centier je tiež lekársky dohľad.
Pozitívne vnímanie sa zväčšuje
Franchisanti prejavujú o licenciu Amaryllis značný záujem. V súčasnosti vedie spoločnosť Medi Health and Beauty jednanie s 11 potenciálnymi franchisantami o vybudovaní franchisového centra. „Napríklad partneri v mestách Olomouc, Brno, Bratislava a Košice sa už pripravujú na otvorenie,“ približuje plány Juraj Slovák a dopĺňa: „Pracujeme na plnení našich plánov a sme radi, že nás pozitívne vnímajú aj finančné inštitúcie, a tak môžeme našim franchisantom pomôcť napríklad s leasingem na naše zariadenie.“
Najväčšia forma spolupráce, a to zariadené centrá Amaryllis Beuaty Institut, sa zatiaľ nachádzajú iba v Česku. „Náš franchisový partner otvoril zatiaľ 2 centrá, v Českých Budejoviciach a Karlových Varoch. Po deviatich mesiacoch v Českých Budejoviciach sa mu podarilo obrátiť vynaložené prostriedky do čiernych čísel. Karlové Vary bolo otvorené v decembri. Tento rok plánujeme otvoriť už tretiu pobočku Beauty Institut v Plzni, a to v druhom polroku,“ popisuje úspechy Juraj Slovák.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?