Personálna franchisa

Wincott People je medzinárodná spoločnosť, ktorá formu franchisového partnerstva prevádzkuje už druhý rok. „V praxi máme model franchisovej spolupráce iba druhý rok a tempo rastu sa výrazným spôsobom zrýchľuje. Spúšťaniu predchádzali dôsledné a náročné prípravy. Predovšetkým išlo o spracovanie prevádzkovo technického manuálu, finančných modelov a analýz a tiež o veľké množstvo legislatívnych a administratívnych úloh, ktoré spúšťaniu franchisy predchádzali,“ dodáva výkonná riaditeľka spoločnosti Gabriela Vlková s tým, že firma si za cieľ kladie dynamický rozvoj a franchising vníma ako najlepšiu možnú cestu k jeho naplneniu.
Výhodou spolupráce s Wincott People je takmer nulová vstupná investícia a podpora vo financovaní do dosiahnutia prvého obratu. „Ďalšiu motivačnú zložku franchisantom vzhľadom ku komplexnosti oznamujeme osobne. Veľmi všeobecne sa dá povedať, že ich odmena je priamo závislá na hospodárskom výsledku a to na mesačnej aj štvrťročnej báze a samozrejmosťou je aj podiel na zisku. Výška obratu zároveň dáva opciu k odkúpeniu obchodného podielu,“ doplňuje Gabriela Vlková.
Významným cieľom na tento rok je pre Wincott People tiež rozvoj zahraničného obchodu, a to v rámci Európskej únie – konkrétne s obchodnými partnermi v Rakúsku, Nemecku a Poľsku. „Túto víziu nám už v týchto dňoch úspešne napĺňajú kolegovia zo zahraničného obchodu. Samozrejme, nezabúdame ani na česko - slovenský rozvoj spoločnosti, kde sa nám už teraz ukazujú veľmi pozitívne trendy, ktoré naznačujú, že sme sa vydali tým správnym smerom,“ uzatvára Gabriela Vlková.
Prečítaj články

„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?