Barter sa oplatí

Spolupráca na báze poskytnutia služby za inú službu, tzv. barter, sa na trhu začína viac uplatňovať. Veľa o tom môže povedať spoločnosť LQZ Czechia, ktorá pomáha malým a stredným podnikom získavať zákazky, ktoré môžu sprostredkovať prostredníctvom barteru. Minulý rok sa firma rozhodla využiť aj franchising, aby sa rozšírila do ďalších krajov. Oplatilo sa to.
Tento rok už firma našla prvého franchisanta a hlási sa ďalší. „Zaznamenávame vysoký záujem o našu franchisovú licenciu LQZ Czechia. Jednáme už so šiestimi záujemcami o podpísaní zmluvy,“ komentuje úspechy konateľka spoločnosti LQZ Czechia Hana Bendová a dodáva, že okrem Česka by rada našla partnerov aj za hranicami. V úvahu pripadá Slovensko a Poľsko. „Máme asi 15 záujemcov o master-licenciu v Poľsku, ale v túto chvíľu sa všetko prejednáva,“ približuje plány Hana Bendová.
Obchodom na základe barterovej výmeny sa darí. „ Minulý rok sa spoločnosti darilo vykazovať rastové hodnoty. Začiatok tohto roka ukázal oveľa lepšie výsledky a predpokladáme, že náš rast bude naďalej pokračovať,“ približuje výsledky Hana Bendová. Firma plánuje nájsť tento rok master-franchisantov v Poľsku a na Slovensku a v ČR chce predať aspoň 5 franchisových licencií.
Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.