Vieme, že to funguje

Vaša spoločnosť sa na konci minulého roka rozhodla pre expanziu na slovenský trh. Čo Vás k tomuto kroku viedlo?
Vzhľadom k polohe našej centrály , ktorá je na česko-slovenských hraniciach, sa javí táto expanzia logicky. Keď k tomu navyše pridáme detailnú znalosť slovenského trhu s mobilnými domami, vďaka nášmu aktívnemu predaju na slovenskom a stovkám spokojných slovenských zákazníkov, tak nebolo čo riešiť.
Aký vidíte potenciál trhu pre značku Marvel? Koľko franchisových pobočiek by tu malo nájsť miesto?
Potenciál je určite zaujímavý, pretože Slováci sú rovnako ako Česi národ záhradkárov, chatárov a chalupárov a mobilné domy je vyložene zaujali. Priestor vidíme pre 3 až 4 franchisové pobočky na slovenskom trhu.
Aké sú vaše plány pre rok 2014 na tuzemskom trhu?
Hlavným cieľom je nájsť minimálne jedného spoľahlivého partnera, ktorý pochopí, že nechať ležať ladom pole neorané a nevyužiť túto dieru na trhu, je predsa len škoda.
Do akých lokalít sa váš koncept hodí?
Marketingovo skôr k väčším mestám. Takže prioritne chceme centra umiestniť k Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciam. Či v týchto spádových oblastiach.
Aké predpoklady by mal franchisový partner značky Marvel spĺňať?
Plne postačujú všeobecné obchodné skúsenosti a dostatočný kapitál pre rozjazd tohto zaujímavého biznisu.
Akú podporu svojim franchisantom ponúkate?
Slovenským franchisantom ponúkame vlastné šesťročnej skúsenosti s viac ako 1.000 predaných mobilných domov. K dispozícii sú im aj skúsenosti našich franchisantov v Českej republike a hlavne naše skúsenosti a výsledky na Slovensku. Ponúkame v podstate už fungujúci obchod, pretože nie sme koncept z druhej strany Európy či sveta. Nevytvárame teoretickej vízie o tom, že by to na Slovensku mohlo fungovať. My vieme, že to na Slovensku funguje.
Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?