Vieme, že to funguje

Vaša spoločnosť sa na konci minulého roka rozhodla pre expanziu na slovenský trh. Čo Vás k tomuto kroku viedlo?
Vzhľadom k polohe našej centrály , ktorá je na česko-slovenských hraniciach, sa javí táto expanzia logicky. Keď k tomu navyše pridáme detailnú znalosť slovenského trhu s mobilnými domami, vďaka nášmu aktívnemu predaju na slovenskom a stovkám spokojných slovenských zákazníkov, tak nebolo čo riešiť.
Aký vidíte potenciál trhu pre značku Marvel? Koľko franchisových pobočiek by tu malo nájsť miesto?
Potenciál je určite zaujímavý, pretože Slováci sú rovnako ako Česi národ záhradkárov, chatárov a chalupárov a mobilné domy je vyložene zaujali. Priestor vidíme pre 3 až 4 franchisové pobočky na slovenskom trhu.
Aké sú vaše plány pre rok 2014 na tuzemskom trhu?
Hlavným cieľom je nájsť minimálne jedného spoľahlivého partnera, ktorý pochopí, že nechať ležať ladom pole neorané a nevyužiť túto dieru na trhu, je predsa len škoda.
Do akých lokalít sa váš koncept hodí?
Marketingovo skôr k väčším mestám. Takže prioritne chceme centra umiestniť k Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciam. Či v týchto spádových oblastiach.
Aké predpoklady by mal franchisový partner značky Marvel spĺňať?
Plne postačujú všeobecné obchodné skúsenosti a dostatočný kapitál pre rozjazd tohto zaujímavého biznisu.
Akú podporu svojim franchisantom ponúkate?
Slovenským franchisantom ponúkame vlastné šesťročnej skúsenosti s viac ako 1.000 predaných mobilných domov. K dispozícii sú im aj skúsenosti našich franchisantov v Českej republike a hlavne naše skúsenosti a výsledky na Slovensku. Ponúkame v podstate už fungujúci obchod, pretože nie sme koncept z druhej strany Európy či sveta. Nevytvárame teoretickej vízie o tom, že by to na Slovensku mohlo fungovať. My vieme, že to na Slovensku funguje.
Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.