Pohodlie pre pacientov

Starí a bezvládni ľudia, ktorí často navštevujú nemocničné zariadenia, si nemôžu dovoliť odvoz z domu taxíkom alebo si zavolať sanitku priamo z nemocnice. Na trhu vznikli služby súkromných preprav, ktoré týmto pacientom ponúkajú odvoz. Jednou z nich je aj Novodobá sanitka, ktorá vznikla v Česku a minulý rok tu začala ponúkať aj franchisové licencie. Hľadá u nás vhodného master-franchisanta.
„Franchising som si vybrala ako dobrý spôsob podnikania, ktorý podnikateľovi prináša možnosti, ako sa presadiť na trhu a vytvoriť fungujúcu sieť pobočiek,“ tvrdí majiteľka firmy Novodobá sanitka Romana Tvaružková.
Na Slovensku by chcela dať možnosť vytvorit sieť Novodobých sanitiek správnemu master-franchisantovi. Cena licencie stojí 74 tisíc Eur a predpokladaná návratnosť sa pohybuje od 1 až 2 rokov. „Master-franchisant bude mať v rozvoji voľnú ruku, samozrejme preferujeme, keby začal väčšími mestami,“ dodáva Romana Tvaružková.
U susedov v Česku si získal franchisový koncept Novodobej sanitky obrovský úspech. Počas jedného roka, kedy spoločnosť začala licencie ponúkať, sa jej podarilo sprevádzkovať už 21 franchisových miest po celej republike. Služby súkromné prepravy sa prezentujú voči nemocniciam ako doplnková služba, ktorú pacienti využijú, ak nemajú nárok na sanitnú prepravu hradenú poisťovňou.
Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.