Naviazať na úspech

Nedávno sa u našich západných susedov objavil nový franchisový koncept reklamných tašiek na pečivo BK Solutions. Odvtedy našla značka v Česku viac ako 20 franchisových partnerov. Niektorí z nich majú dokonca záujem o pôsobenie vo viacerých mestách. „Myšlienka ekologického reklamného kanálu oslovila v Českej republike veľký počet ľudí, veľa začínajúcich podnikateľov. Myslím si, že na Slovensku by to nemalo byť inak,“ hovorí Jaroslav Malý, master-franchisant BK Solutions pre ČR a SR s tým, že záujem o BK Solutions eviduje nielen zo strany franchisantov, ale aj zo strany koncových odberateľov papierových reklamných tašiek na pečivo.
Franchisová licencia tohto konceptu je podľa Malého určená pre menších živnostníkov, ktorí majú skúsenosti v oblasti obchodu. „Aj cena licencie je prijateľná,“ dopĺňa Jaroslav Malý s tým, že pre budúcich partnerov má firma pripravené predajné nástroje a podporné prostriedky, ktoré im pomôžu s uvedením novinky na trh a predajom.
Spoločnosť BK Solutions prišla v Poľsku s nápadom na umiestenie reklamy na obaly na chlieb v roku 2011. V súčasnosti je na poľskom trhu 85 franchisantov, ktorí pôsobia v 305 mestách. Pôvodom poľská firma okrem Česka a Slovenska úspešne pôsobí aj vo Veľkej Británii, na Ukrajine či Cypre.
Prečítaj články

„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?