Naviazať na úspech
Nedávno sa u našich západných susedov objavil nový franchisový koncept reklamných tašiek na pečivo BK Solutions. Odvtedy našla značka v Česku viac ako 20 franchisových partnerov. Niektorí z nich majú dokonca záujem o pôsobenie vo viacerých mestách. „Myšlienka ekologického reklamného kanálu oslovila v Českej republike veľký počet ľudí, veľa začínajúcich podnikateľov. Myslím si, že na Slovensku by to nemalo byť inak,“ hovorí Jaroslav Malý, master-franchisant BK Solutions pre ČR a SR s tým, že záujem o BK Solutions eviduje nielen zo strany franchisantov, ale aj zo strany koncových odberateľov papierových reklamných tašiek na pečivo.
Franchisová licencia tohto konceptu je podľa Malého určená pre menších živnostníkov, ktorí majú skúsenosti v oblasti obchodu. „Aj cena licencie je prijateľná,“ dopĺňa Jaroslav Malý s tým, že pre budúcich partnerov má firma pripravené predajné nástroje a podporné prostriedky, ktoré im pomôžu s uvedením novinky na trh a predajom.
Spoločnosť BK Solutions prišla v Poľsku s nápadom na umiestenie reklamy na obaly na chlieb v roku 2011. V súčasnosti je na poľskom trhu 85 franchisantov, ktorí pôsobia v 305 mestách. Pôvodom poľská firma okrem Česka a Slovenska úspešne pôsobí aj vo Veľkej Británii, na Ukrajine či Cypre.
Prečítaj články
Naše franšízy chybajú všade
/21.04.2025
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Najčítanejšie
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.