Kozmetika z vôní ruže

Slovenská tradícia výroby ružového oleja ide do franchisy. Firma Rosedream vyrába tento typ oleja už cez 60 rokov a využíva ho k produkcii kozmetických prípravkov. Najväčšie uplatnenie našli výrobky predovšetkým na Balkáne a v Rusku, kde už spoločnosť Rosedream prevádzkuje vyše 20 obchodov. Na slovenskom trhu začala ponúkať franchisový koncept rovnomenného mena.
Franchisový partner sa môže rozhodnúť pre 2 typy spolupráce. Prvým z nich je Rosestand a celková investícia, ktorá zahŕňa aj licenciu, vyjde na 10 tisíc eur. Ak by si franchisant vybral obchod Roseshop, musí nájsť miesto minimálne o rozlohe 20 až 25 m2 a prichystať si financie v rozmedzí 12 až 15 tisíc eur. "Pre každý obchod sú dôležité miesto a rušnosť. Stratégiu franchisingového konceptu je tak zameraná na mestá alebo turistickej oblasti," dodáva riaditel obchodneho zastupenia firmy Rosedream Todor Dinev.
Najväčší úspech má firma na balkánskom trhu, kde pôsobí už od roku 1948. "V tejto krajine sa nám darí neustále rozširovať predajné a vývozné miesta," dodáva Todor Dinev a dopĺňa, ako sa prírodná kozmetika Rosedream vyrába. Ružový olej sa produkuje vodno - parnou destiláciou čistých kvetov ruže Rosa Damascena Mill , ktorá je tiež nazývaná aj ako damašskej Olejová ruže. Tá sa pestuje v špeciálnych klimatických podmienkach v Ružovom údolí.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?