H&M s novým konceptom

Značka Hennes & Mauritz, všetkým známa ako H&M, priviedla na slovenský trh v závere roka 2013 novinku. K módnemu oblečení pre pánov, dámy a deti pribudol ďalší koncept tohto brandu nazvaný H&M Home, ktorý sa zameriava na bytový textil a doplnky pre domácnosť. Jeho korene siahajú do Švédska, kde v roku 2009 vznikol.
Zakladateľom značky H&M bol Erling Persson, ktorý v roku 1947 otvoril svoj prvý obchod s oblečením vo švédskom Västeras. Na začiatku išlo len o predajňu s dámskym oblečením, neskôr sa sortiment rozšíril aj o tovar pre pánov.
Obchod H & M Home však nebol jediným, ktorý pred vlaňajšími vianočnými sviatkami rozšíril ponuku nákupného centra Eurovea. „K ďalším novým obchodom, ktoré boli za posledné obdobie otvorené, patria aj prémiové značky Marina Rinaldi, Trussardi a Pepe Jeans. Eurovea aj v blízkej budúcnosti očakáva ďalšie podobné prírastky, najmä v kategórii exkluzívnejších značiek,“ hovorí Matúš Furman, vedúci maloobchodného tímu Cushman & Wakefield na Slovensku.
Eurovea patrí medzi tri najprestížnejšie nákupné centrá v Bratislave. Centrum otvorené od jari 2010 tvorí 53 918 m2 a skladá sa zo 180 obchodných prevádzok.
Prečítaj články

Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.