H&M s novým konceptom

Značka Hennes & Mauritz, všetkým známa ako H&M, priviedla na slovenský trh v závere roka 2013 novinku. K módnemu oblečení pre pánov, dámy a deti pribudol ďalší koncept tohto brandu nazvaný H&M Home, ktorý sa zameriava na bytový textil a doplnky pre domácnosť. Jeho korene siahajú do Švédska, kde v roku 2009 vznikol.
Zakladateľom značky H&M bol Erling Persson, ktorý v roku 1947 otvoril svoj prvý obchod s oblečením vo švédskom Västeras. Na začiatku išlo len o predajňu s dámskym oblečením, neskôr sa sortiment rozšíril aj o tovar pre pánov.
Obchod H & M Home však nebol jediným, ktorý pred vlaňajšími vianočnými sviatkami rozšíril ponuku nákupného centra Eurovea. „K ďalším novým obchodom, ktoré boli za posledné obdobie otvorené, patria aj prémiové značky Marina Rinaldi, Trussardi a Pepe Jeans. Eurovea aj v blízkej budúcnosti očakáva ďalšie podobné prírastky, najmä v kategórii exkluzívnejších značiek,“ hovorí Matúš Furman, vedúci maloobchodného tímu Cushman & Wakefield na Slovensku.
Eurovea patrí medzi tri najprestížnejšie nákupné centrá v Bratislave. Centrum otvorené od jari 2010 tvorí 53 918 m2 a skladá sa zo 180 obchodných prevádzok.
Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?