Biznis v znamení čistoty

Na oblasť čistenie odevov, ochrany a údržby textílií sa zameruje francúzska značka 5àSec, ktorá pôsobí už v 30 štátoch sveta. Aj v Českej republike sa jej podarilo zaujať, aktuálne sa najviac pobočiek nachádza v hlavnom meste. Na Slovensku je situácia s počtom rozľahlosti siete menšie, avšak spoločnosť IDEAL Slovenská, ktorá značku na tomto trhu zastupuje, ju chce rozšíriť aj do ďalších miest. K tomu sa rozhodla využiť aj osvedčenú franchisovú spoluprácu.
V súčasnej dobe firma vo vlastnom držanie prevádzkuje 4 čistiarne v Bratislave. Franchisove pobočky chce otvárať ale predovšetkým v menších mestách, veľké mestá sa rozhodla rozvíjať vlastnými silami. "Menšie mestá sú vhodné pre našich potenciálnych franchisantov, teda miestnych podnikateľov, ktorí poznajú dobre mesto a miestnu klientelu. Hľadáme tých záujemcov, ktorí by sa starali o značku 5àSec, boli v kontakte so zamestnancami atď., nie len investorov, ktorí vložia peniaze a o nič sa nestarajú," hovorí konateľka spoločnosti IDEAL Slovensko Markéta Beujardová.
Záujemca o franchisovú licenciu 5àSec by sa mal pripraviť na fakt, že do podnikania vloží v závislosti na veľkosti prevádzky asi 120 až 160 tisíc eur. Samozrejmosťou je všetka podpora spoločnosti pri podnikaní. Pomôže aj so zabezpečením zariadenie strojmi citlivé k životnému prostrediu, na ktorých si firma zakladá.
Prečítaj články

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Najčítanejšie

Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.