Jedlo pre zdravý životný štýl

Hektická doba spôsobuje že sa ľudia nestarajú o jedlo. Využila to spoločnosť Fitness food menu, ktorá zostavuje sýte a zdravé jedlá na každý deň. Spoločnosť vznikla na českom trhu, kde pôsobí už 5 rokov a na svoj rozvoj využila franchising. Nedávno franchisová sieť dokončila svoj rebranding a rozhodla sa opustiť krajinu pôvodu. Na Slovensku hľadá vhodného master-franchisového partnera.
„Na Slovensko sme sa rozhodli vstúpiť na základe marketingového prieskumu, ktorý nám ukázal, že táto krajina má veľký potenciál pre náš franchisový koncept,“ hovorí konateľ firmy Fitness food menu Tomáš Volf. V Česku už sieť dokáže obslúžiť viac ako 75 % republiky, pretože sa vlastné i franchisové pobočky nachádzajú na 43 miestach. Okrem Slovenska vstúpila firma ešte na rakúsky trh, kde si ľudia môžu objednať zdravé jedlo na 6 miestach.
Záujemca, ktorý by rád vstúpil do siete Fitness food menu, si musí pripraviť 6 až 8 tisíc eur za franchisovú licenciu. Cena sa líši podľa rozsahu regiónu, ktorý chce franchisant obhospodarovať. Priebežné poplatky sa pohybujú od 40 do 360 eur mesačne v závislosti na počte zákazníkov v regióne. Podnikateľ by sa okrem legislatívnych pravidiel mal pripraviť na prísne dodržiavanie hygienických podmienok.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?