Jedlo pre zdravý životný štýl

Hektická doba spôsobuje že sa ľudia nestarajú o jedlo. Využila to spoločnosť Fitness food menu, ktorá zostavuje sýte a zdravé jedlá na každý deň. Spoločnosť vznikla na českom trhu, kde pôsobí už 5 rokov a na svoj rozvoj využila franchising. Nedávno franchisová sieť dokončila svoj rebranding a rozhodla sa opustiť krajinu pôvodu. Na Slovensku hľadá vhodného master-franchisového partnera.
„Na Slovensko sme sa rozhodli vstúpiť na základe marketingového prieskumu, ktorý nám ukázal, že táto krajina má veľký potenciál pre náš franchisový koncept,“ hovorí konateľ firmy Fitness food menu Tomáš Volf. V Česku už sieť dokáže obslúžiť viac ako 75 % republiky, pretože sa vlastné i franchisové pobočky nachádzajú na 43 miestach. Okrem Slovenska vstúpila firma ešte na rakúsky trh, kde si ľudia môžu objednať zdravé jedlo na 6 miestach.
Záujemca, ktorý by rád vstúpil do siete Fitness food menu, si musí pripraviť 6 až 8 tisíc eur za franchisovú licenciu. Cena sa líši podľa rozsahu regiónu, ktorý chce franchisant obhospodarovať. Priebežné poplatky sa pohybujú od 40 do 360 eur mesačne v závislosti na počte zákazníkov v regióne. Podnikateľ by sa okrem legislatívnych pravidiel mal pripraviť na prísne dodržiavanie hygienických podmienok.
Prečítaj články

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.