Domy na kolieskach

Česká spoločnosť Marvel sa úspešne rozvíja u susedov a rozhodla sa, že šťastie chce skúsiť aj u nás. Firma ponúka vo svojom portfóliu mobilné domy rôznych rozmerov a zariadenia. Aktuálne chce s nimi preraziť na Slovensku. Otvoreniu prvých pobočiek nič nebráni a pre prvých franchisantov je pripravené cenové zvýhodnenie.
Cena franchisovej licencie stojí 12 tisíc EUR. „Pre prvých franchisantov ponúkame časovo obmedzenú zľavu na poskytnutie licencie. Môžu ju získať už za 9960 EUR,“ predstavuje ponuku majiteľ spoločnosti Marvel Zdenek Spáčil. Podnikateľ bude musieť zainvestovať ešte do obstarania prvých 15 mobilných domov, ktoré budú slúžiť na prezentáciu. Náklady na investíciu sa pohybujú od 100 tisíc EUR a okrem domov zahŕňajú zariadenie predajne.
Priestor musí spĺňať danú rozlohu, a to od 2500 až 3000 m2 a musí byť pre klientov dobre dostupný. Zmluva s franchisantom sa uzatvára na dobu 5 rokov. Príspevok na marketing je 400 EUR mesačne a priebežný poplatok z obratu bude závisieť na stanovených podmienkach a rozsahu pôsobnosti.
Prečítaj články

Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.