Domy na kolieskach

Česká spoločnosť Marvel sa úspešne rozvíja u susedov a rozhodla sa, že šťastie chce skúsiť aj u nás. Firma ponúka vo svojom portfóliu mobilné domy rôznych rozmerov a zariadenia. Aktuálne chce s nimi preraziť na Slovensku. Otvoreniu prvých pobočiek nič nebráni a pre prvých franchisantov je pripravené cenové zvýhodnenie.
Cena franchisovej licencie stojí 12 tisíc EUR. „Pre prvých franchisantov ponúkame časovo obmedzenú zľavu na poskytnutie licencie. Môžu ju získať už za 9960 EUR,“ predstavuje ponuku majiteľ spoločnosti Marvel Zdenek Spáčil. Podnikateľ bude musieť zainvestovať ešte do obstarania prvých 15 mobilných domov, ktoré budú slúžiť na prezentáciu. Náklady na investíciu sa pohybujú od 100 tisíc EUR a okrem domov zahŕňajú zariadenie predajne.
Priestor musí spĺňať danú rozlohu, a to od 2500 až 3000 m2 a musí byť pre klientov dobre dostupný. Zmluva s franchisantom sa uzatvára na dobu 5 rokov. Príspevok na marketing je 400 EUR mesačne a priebežný poplatok z obratu bude závisieť na stanovených podmienkach a rozsahu pôsobnosti.
Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?