Domy na kolieskach

Česká spoločnosť Marvel sa úspešne rozvíja u susedov a rozhodla sa, že šťastie chce skúsiť aj u nás. Firma ponúka vo svojom portfóliu mobilné domy rôznych rozmerov a zariadenia. Aktuálne chce s nimi preraziť na Slovensku. Otvoreniu prvých pobočiek nič nebráni a pre prvých franchisantov je pripravené cenové zvýhodnenie.
Cena franchisovej licencie stojí 12 tisíc EUR. „Pre prvých franchisantov ponúkame časovo obmedzenú zľavu na poskytnutie licencie. Môžu ju získať už za 9960 EUR,“ predstavuje ponuku majiteľ spoločnosti Marvel Zdenek Spáčil. Podnikateľ bude musieť zainvestovať ešte do obstarania prvých 15 mobilných domov, ktoré budú slúžiť na prezentáciu. Náklady na investíciu sa pohybujú od 100 tisíc EUR a okrem domov zahŕňajú zariadenie predajne.
Priestor musí spĺňať danú rozlohu, a to od 2500 až 3000 m2 a musí byť pre klientov dobre dostupný. Zmluva s franchisantom sa uzatvára na dobu 5 rokov. Príspevok na marketing je 400 EUR mesačne a priebežný poplatok z obratu bude závisieť na stanovených podmienkach a rozsahu pôsobnosti.
Prečítaj články

Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?