Európsky boom

Skinial začal s masívnou expanziou v Európe. Ako to pokračuje v Európe?
Áno, náš franchisový koncept Skinial má obrovský úspech v celej Európe. Pôsobíme v Nemecku, Španielsku, Rakúsku či Taliansku. Nedávno sme podpísali master-franchisovú zmluvu v Poľsku a naďalej hľadáme franchisových partnerov vo východnej Európe. V štátoch západnej Európy sme si dali za úlohu nájsť master-franchisanta vo Veľkej Británii a Francúzsku ešte tento rok.
Ako sa Vám darí na slovenskom trhu?
Na Slovensku máme jednu franchisantku, ktorá žije vo Viedni a prevádzkuje jednu pobočku v Bratislave. Sama sa však nesnaží o ďalší rozvoj franchís na Slovensku a vývoj sa tu zastavil. Radšej by sme našli master-franchisanta alebo ďalších franchisantov. Ak by hovoril iba slovensky, mohli by sme ho prepojiť s existujúcou franchisou, ktorú v Bratislave máme. Samozrejme spolupráca je možná i v prípade, že kandidát bude hovoriť nemecky, anglicky, španielsky, francúzsky či taliansky.
S akými problémami sa potenciálni franchisanti stretávajú?
Problém majú podnikatelia, ktorí nikdy nepodnikali v kozmetických či lekárskych odboroch, ktoré sú pre Skinial potrebné. Takíto podnikatelia potrebujú niekoľko mesiacov, než sa na novú značku a prostredie adaptujú z pracovného i osobného hľadiska. Ak pracujeme s lekármi alebo kozmetickými štúdiami, spolupráca je oveľa rýchlejšia a franchisanti môžu získať zákazníkov skôr vďaka svojej klientskej základne.
Ako by ste popísali konkurenciu na trhu?
Najväčšou konkurencou v našom biznise je liečba laserom, aj keď máme hodne argumentov, ktoré hovoria proti tejto nebezpečnej metóde. Na Slovensku a v niektorých iných štátoch firmy pracujú s prostriedkami Rejuvi. Tútu tekutinu poznáme veľmi dobre a pracovali sme s ňou, keď sme začínali s našim podnikaním v roku 2009. V mnohých štátoch však táto látka bola zakázaná kvôli nebezpečenstvu pre organizmus. Naša liečba na odstránenie tetovania je zdĺhavá, pretože koža sa musí neustále regenerovať, než sa tetovanie celé odstráni. Aktuálne však podobnú procedúru, ktorá by nám mohla konkurovať, nevidíme. Možno len vo Veľkej Británii, tu ale koncept nie je adaptovaný kvôli európskej legislatíve.
Prečítaj články

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.