Jemnosť z Francúzska

Od roku 2010 ponúka slovenským zákazníkom svoje kozmetické prípravky francúzska firma Yves Rocher. Rozvíja sa na báze franchisovej spolupráce a záujemcovia o franchisu môžu viesť svoju vlastnú franchisovú pobočku, čistú franchisu, či byť iba v nájme, tzv. viazaná franchisa.
Slovensko praje malým mestám. „Všímame si väčšieho záujmu podnikateľov tiež z menších miesť, ktorý by radi otvorili svoj vlastný obchod Yves Rocher. Majú svoje vlastné priestory, takže sa zaujímajú o čistú franchisu,“ hovorí manažérka franchisovej značky Yves Rocher Lenka Křížová. Počiatočná investícia pre oba typy franchisy sa pohybuje od 40 do 70 tisíc Eur, v prípade čistej franchisy musí franchisant obetovať náklady na prestavbu obchodu vo výške až 55 tisíc Eur. Vstupný poplatok pre oba typy franchisy stojí € 4 000.
V súčasnej dobe sieť Yves Rocher má 6 franchisových a 8 vlastných obchodov. Franchisanti pre Slovensko chce spoločnosť nájsť predovšetkým v mestách Nitra a Trenčín. V týchto lokalitách hľadá Yves Rocher franchisantov do nájmu už otvorených priestorov.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.