Jemnosť z Francúzska

Od roku 2010 ponúka slovenským zákazníkom svoje kozmetické prípravky francúzska firma Yves Rocher. Rozvíja sa na báze franchisovej spolupráce a záujemcovia o franchisu môžu viesť svoju vlastnú franchisovú pobočku, čistú franchisu, či byť iba v nájme, tzv. viazaná franchisa.
Slovensko praje malým mestám. „Všímame si väčšieho záujmu podnikateľov tiež z menších miesť, ktorý by radi otvorili svoj vlastný obchod Yves Rocher. Majú svoje vlastné priestory, takže sa zaujímajú o čistú franchisu,“ hovorí manažérka franchisovej značky Yves Rocher Lenka Křížová. Počiatočná investícia pre oba typy franchisy sa pohybuje od 40 do 70 tisíc Eur, v prípade čistej franchisy musí franchisant obetovať náklady na prestavbu obchodu vo výške až 55 tisíc Eur. Vstupný poplatok pre oba typy franchisy stojí € 4 000.
V súčasnej dobe sieť Yves Rocher má 6 franchisových a 8 vlastných obchodov. Franchisanti pre Slovensko chce spoločnosť nájsť predovšetkým v mestách Nitra a Trenčín. V týchto lokalitách hľadá Yves Rocher franchisantov do nájmu už otvorených priestorov.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.