Zdravý životný štýl

Myšlienka dietetických centier Naturhouse vznikla v Španielsku a za 20 rokov, čo na trhu pôsobí, sa rozšírila i do ďalších štátov Európy. Svoje miesto sieť našla i na Slovensku, kde úspešne vedie 10 franchisových pobočiek a v rozvoji chce pokračovať. Pre záujemcov o franchisovú licenciu ponúka nielen klasickú franchisu, ale tiež mikrokoncept. Pre Česko a Slovensko drží franchisovú licenciu firma Reduccia.
Mikrokoncept Naturhouse bol predstavený v tomto roku a je určený pre mestá pod 20 tisíc obyvateľov. Franchisantovi stačí priestor pre pobočku v rozlohe 20 m2. Predajňa musí byť umiestnená na frekventovanom mieste v centre mesta. „Prvú pobočku mikrokonceptu spustíme pri Prahe a budeme sledovať, aké výsledky tento koncept prinesie,“ hovorí master-franchisant Naturhouse pre ČR a SR Ján Gonda s tým, že pre Slovensko vidí v mikrokonceptoch väčší potenciál.
Vstupná investícia pre mikrokoncept začína na 11 200 EUR, pre klasickú pobočku Naturhouse vychádza investícia na predajňu od 16 100 EUR. Čiastka zahrňuje nákup produktov a úpravy obchodného miesta. Návratnosť investície sa pohybuje od 1 roku do 3 rokov.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
Utorok 22. októbra, deň, ktorý bude v bratislavskom hoteli Crown Plaza patriť franšizingu a výstave "Podnikajte s franchisingom". Aké značky návštevníci uvidia?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.