Zdravý životný štýl

Myšlienka dietetických centier Naturhouse vznikla v Španielsku a za 20 rokov, čo na trhu pôsobí, sa rozšírila i do ďalších štátov Európy. Svoje miesto sieť našla i na Slovensku, kde úspešne vedie 10 franchisových pobočiek a v rozvoji chce pokračovať. Pre záujemcov o franchisovú licenciu ponúka nielen klasickú franchisu, ale tiež mikrokoncept. Pre Česko a Slovensko drží franchisovú licenciu firma Reduccia.
Mikrokoncept Naturhouse bol predstavený v tomto roku a je určený pre mestá pod 20 tisíc obyvateľov. Franchisantovi stačí priestor pre pobočku v rozlohe 20 m2. Predajňa musí byť umiestnená na frekventovanom mieste v centre mesta. „Prvú pobočku mikrokonceptu spustíme pri Prahe a budeme sledovať, aké výsledky tento koncept prinesie,“ hovorí master-franchisant Naturhouse pre ČR a SR Ján Gonda s tým, že pre Slovensko vidí v mikrokonceptoch väčší potenciál.
Vstupná investícia pre mikrokoncept začína na 11 200 EUR, pre klasickú pobočku Naturhouse vychádza investícia na predajňu od 16 100 EUR. Čiastka zahrňuje nákup produktov a úpravy obchodného miesta. Návratnosť investície sa pohybuje od 1 roku do 3 rokov.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
Utorok 22. októbra, deň, ktorý bude v bratislavskom hoteli Crown Plaza patriť franšizingu a výstave "Podnikajte s franchisingom". Aké značky návštevníci uvidia?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.