Chudnutie po česku

Zdravý životný štýl láka viac ľudí. Do centier Svet zdravia chodia chudnúť ako ženy, tak muži a návštevnosť rastie. Na Slovensku franchisová sieť pôvodom z Česka prešla veľkými zmenami. Chystá sa i za hranice Európy. „V rámci Slovenska prišlo k výmene master-franchisanta a musím konštatovať, že tento krok úplne zmenil vývoj siete,“ hovorí výkonná riaditeľka Svetu zdravia Marta Nosková s tým, že rozvoj je teraz veľmi dynamická a nesie so sebou vznik väčšieho počtu pobočiek. Tých je na Slovensku riadených rukou franchisantov 13. A český koncept oslovil i podnikateľov zo zahraničia. „Registrujeme záujemcov o master-franchisovú licenciu v USA, Austrálii a Rusku,“ dodáva Marta Nosková.
Spoločnosť Svet zdravia začala s týmito záujemcami, ktorí chcú ako master-franchisanti tento systém rozvíjať, viesť jednanie. Myšlienka vstúpiť na americký trh už naberá na konkrétnosti. Firma by sem rada vstúpila počas budúceho roka. I napriek plánom mimo európsky kontinent, Svet zdravia s Európou počíta. Z dôvodov expanzie tiež dokončuje plnú verziu nového softwaru Komplexná nutričná typológia, ktorú prekladá do angličtiny, ruštiny a nemčiny.
Muži chudnú lepšie
Do Sveta zdravia chodia ľudia predovšetkým zhodiť prebytočné kilá a dostať sa do kondície. Podľa prieskumu sú úspešnejší muži. Podľa Marty Noskovej sa ženám nedarí preto, že už je ich telo zmätené a reaguje pomenšie. Na rozdiel od toho muži jednoduchšie prejdú na chudnutie a tiež radšej športujú, čo vedie k lepším výsledkom.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?