Chudnutie po česku

Zdravý životný štýl láka viac ľudí. Do centier Svet zdravia chodia chudnúť ako ženy, tak muži a návštevnosť rastie. Na Slovensku franchisová sieť pôvodom z Česka prešla veľkými zmenami. Chystá sa i za hranice Európy. „V rámci Slovenska prišlo k výmene master-franchisanta a musím konštatovať, že tento krok úplne zmenil vývoj siete,“ hovorí výkonná riaditeľka Svetu zdravia Marta Nosková s tým, že rozvoj je teraz veľmi dynamická a nesie so sebou vznik väčšieho počtu pobočiek. Tých je na Slovensku riadených rukou franchisantov 13. A český koncept oslovil i podnikateľov zo zahraničia. „Registrujeme záujemcov o master-franchisovú licenciu v USA, Austrálii a Rusku,“ dodáva Marta Nosková.
Spoločnosť Svet zdravia začala s týmito záujemcami, ktorí chcú ako master-franchisanti tento systém rozvíjať, viesť jednanie. Myšlienka vstúpiť na americký trh už naberá na konkrétnosti. Firma by sem rada vstúpila počas budúceho roka. I napriek plánom mimo európsky kontinent, Svet zdravia s Európou počíta. Z dôvodov expanzie tiež dokončuje plnú verziu nového softwaru Komplexná nutričná typológia, ktorú prekladá do angličtiny, ruštiny a nemčiny.
Muži chudnú lepšie
Do Sveta zdravia chodia ľudia predovšetkým zhodiť prebytočné kilá a dostať sa do kondície. Podľa prieskumu sú úspešnejší muži. Podľa Marty Noskovej sa ženám nedarí preto, že už je ich telo zmätené a reaguje pomenšie. Na rozdiel od toho muži jednoduchšie prejdú na chudnutie a tiež radšej športujú, čo vedie k lepším výsledkom.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.