S krásou za hranice
Spoločnosť Medical Healthcare začala ponúkať koncept Amaryllis v 3 variantoch franchisovej spolupráce. Najvyšší stupeň Amaryllis Beauty Institut je prevádzkovaný na dvoch miestach v Česku, a to v Prahe a Českých Budejoviciach. Na Slovensku tento typ nie je. Nachádza sa tu zatiaľ Amaryllis Beauty Point, ktorý bol otvorený v Dunajskej Strede. Je to druhý typ spolupráce vhodný pre začínajúce kozmetičky alebo kozmetické salóny.
V prípade varianty Amaryllis Beauty Point spoločnosť dodáva kozmetické služby a prípravy priamo do salónov. Tie tak ani nemusia meniť svoj názov. „Nenútime našich franchisantov, aby menili meno svojej spoločnosti. Naopak sme radi, že majú svoje centrá krásy a na základe svojich skúseností sa rozhodli pripojiť k franchisovej spolupráci Amaryllis,“ dodáva Juraj Slovák z centra Amaryllis. Spolupracujúce salóny už pôsobia mimo Dunajskej Stredy tiež v Česku, a to v Tepliciach či Kroměřízi.
Na Slovensku si spoločnosť dala za cieľ vytvoriť sieť kozmetických salónov Amaryllis. Aktuálne tu jedná s niekoľkými záujemcami o franchisovú licenciu. Zuby si brúsi aj na Maďarsko, kde v súčasnosti finišujú dokumentácie potrebné pre rozvoj franchisingu Amaryllis na tomto trhu. Podľa Juraja Slováka nie každý trh je rovnaký a i napriek tomu, že sa všetky štáty nachádzajú v Európskej únii, nájdu sa odlišnosti, s ktorými sa musí firma vyrovnať. Všade je však zdanlivá cenová vojna, ktorá vedie k tomu, že firmy ponúkajú nekvalitné výrobky a služby.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.