S krásou za hranice
Spoločnosť Medical Healthcare začala ponúkať koncept Amaryllis v 3 variantoch franchisovej spolupráce. Najvyšší stupeň Amaryllis Beauty Institut je prevádzkovaný na dvoch miestach v Česku, a to v Prahe a Českých Budejoviciach. Na Slovensku tento typ nie je. Nachádza sa tu zatiaľ Amaryllis Beauty Point, ktorý bol otvorený v Dunajskej Strede. Je to druhý typ spolupráce vhodný pre začínajúce kozmetičky alebo kozmetické salóny.
V prípade varianty Amaryllis Beauty Point spoločnosť dodáva kozmetické služby a prípravy priamo do salónov. Tie tak ani nemusia meniť svoj názov. „Nenútime našich franchisantov, aby menili meno svojej spoločnosti. Naopak sme radi, že majú svoje centrá krásy a na základe svojich skúseností sa rozhodli pripojiť k franchisovej spolupráci Amaryllis,“ dodáva Juraj Slovák z centra Amaryllis. Spolupracujúce salóny už pôsobia mimo Dunajskej Stredy tiež v Česku, a to v Tepliciach či Kroměřízi.
Na Slovensku si spoločnosť dala za cieľ vytvoriť sieť kozmetických salónov Amaryllis. Aktuálne tu jedná s niekoľkými záujemcami o franchisovú licenciu. Zuby si brúsi aj na Maďarsko, kde v súčasnosti finišujú dokumentácie potrebné pre rozvoj franchisingu Amaryllis na tomto trhu. Podľa Juraja Slováka nie každý trh je rovnaký a i napriek tomu, že sa všetky štáty nachádzajú v Európskej únii, nájdu sa odlišnosti, s ktorými sa musí firma vyrovnať. Všade je však zdanlivá cenová vojna, ktorá vedie k tomu, že firmy ponúkajú nekvalitné výrobky a služby.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.